Vänner i Göteborg 2
Ok vid 19 kanske är roligare då. Jag lägger upp det så märker vi vilka som kan.
Ok vid 19 kanske är roligare då. Jag lägger upp det så märker vi vilka som kan.
Kan de små liven vara busiga??!! Näääää vart har du fått det ifrån...
Jobbar onsdagkvällar så jag kan tyvärr inte...
Jag kan på förmiddagen nästa fredag. Tar gärna en frukostfika, kanske på Condeco på Avenyn?
Hoppas hoppas att du kan komma loss på måndag Flisan.
Stackars lille Frank och stackars dig Flisan (och din rygg). Men det kan kanske vara tänder ändå (det kan man alltid skylla på). Eller så är det 6 månaders-separationsångesten. Alva hade också en sån fas då. Och sedan vid 1 år och 5 månader. Undra hur många såna faser det ska gås igenom...?
Jobbigt med alla sjukdomar!
Japp, frukost på fredag Flisan.
Superkul med sånt kalas!! Du får ta och grattulera honom från mig!
Härligt Sofia!
Jag har svärföräldrarna här hemma. Var på stan igår och shoppade med dem och sen blev det middag. Idag är en seg dag och jag fryser som fasen, det är så råkallt!
Mina föräldrar kommer och hämtar Alva i eftermiddag och ska ta med henne på kalas till min farmor som fyller år. Själv ska jag jobba mellan 15-22.
Vi ses imorgon på Lek och Buslandet!
Härligt att få lite större Emmpe!!
Tänk om solen kunde titta fram idag med, det vore väl härligt!
Wow 9000!!! Det var bra jobbat!
Nu drar jag och Alva till Lek och Buslandet, lämnar rapport sen ifall det var bra för såpass små barn... De har ju en småbarnsavdelning så det blir nog bra.
Nu har vi varit på Lek och buslandet. Kan verkligen rekommenderas! Alva tyckte det var superkul, särskilt bollhavet! De har en avdelning för barn mellan 0-3 år och där var det lugnt. Det var förresten lugnt överallt, väldigt lite folk på förmiddagen, kan ju vara bra att veta. Det är gratis för barn under 1 år och för medföljande vuxen.
Hej hej alla.
Vi hoppar över promenaden idag, inte så jättetrevligt väder direkt... Men vi kan väl ta det en annan dag.
Atena: Ja kan du inte lägga upp ett förslag om middag där?
Ah, har de lagt ut skattebeskeden nu, då får man ju ta och kolla.