Vänner i Göteborg 2
Förkyldningar och andra sjukdomar borde förbjudas och utrotas!
Visst är det härligt med solen! Bara värmen som saknas. Tänk att bara kunna gå rakt ut utan alla jäkla kläder.
Förkyldningar och andra sjukdomar borde förbjudas och utrotas!
Visst är det härligt med solen! Bara värmen som saknas. Tänk att bara kunna gå rakt ut utan alla jäkla kläder.
Haha, måste bara berätta: Jag har torkat Alva om näsan flera gånger nu på morgonen. Nu kom hon och hämtade näsdukarna och meddelade att "Nalle Puh fuvig" och sen satt hon och snöt honom och pussade honom och klappade honom på huvudet och sa "sååååå ja"
Ja de är som svampar med att ta till sig saker nu. Visst är det gulligt när man förstår dem.
Undrar vad vi ska göra idag. Man blir ju lite sugen på att gå ut i fina vädret. Kanske ska försöka ta sig ner till stan i eftermiddag...
Fyttirackarn vad kallt det är! Har varit i stallet med Alva nu och jag har knappt nån känsel kvar i fingrarna...
Helt bedårande är de.
Jag vill också utomlands till sol och bad!!
Ja se till att du packar med dig all värme du kan hit. Det behövs. Jag förfryser...
Haha, jag kommer precis ihåg hur det kändes när Alva levde rövare i magen på det där sättet. Rätt som det var kunde man sitta med en liten fot i handen. Några gånger var jag helt säker på att en fot när som helst skulle sticka ut mellan mina ben, jag tom frågade mamma om det var möjligt en gång... Brorsan skulle känna på magen en gång och då började hon rumla runt väldigt och han studsade tillbaks och utropade förskräckt "It´s alive!!"
En annan gång när han kände ropade han "It´s possesed!"
Nej det kan väl iiiiingen tro...
Vilar och hänger med Alva. Imorgon ska jag fodra och släppa ut hästarna kl 6:30 så det blir upp tidigt. Sedan jobbar jag från 12 imorgon till 12 på söndag. Jippie för min helg...