• Roxter

Vikt för 1åriga pojkar?

Haha, vägde hennes dotter 6 kg som ettåring då eller? FOLK säger jag bara

Min son vägde runt 10 kg på 1-års kontrollen, 10,3 tror jag att det var.

• Roxter
    aihpoz skrev 2010-02-25 20:06:32 följande:
    Lite uppdatering.Personen har nu sagt/skrivit att det inte var våran son det handlade om,men det tror vi inte riktigt på då hon började skriva detta direkt jag skrev våra resultat från bvc på 1års kontrollen.Hon hänvisar till en studiebok som man får när man går på bf i gymnasiet samt hennes bvc,som för övrigt är samma som vi går till.Sen ändrade hon sig och sa att det var 9,5kg som var max vikt och inte 8kg.Det är alltså ingen kompis till mig/oss utan sambons 21åriga svägerska som vi inte har någon kontakt med.Inte med någon från hans familj.Vill ni läsa själva finns det på frulinda.blogg.se men referera dock inte till mig så är jag tacksam
    Var in o gluttade lite. Kanske inte... hm,.. den bästa bloggen direkt, för att uttrycka sig lite diplomatiskt.
  • Roxter
    aihpoz skrev 2010-02-26 08:37:49 följande:
    På vilket sätt var den inte så bra enligt dig?
    "Och sen ska jag besiktiga bilen. Sen ska ja ringa dit. Sen ska jag göra det." Jag menar det låter ju som att hon nästan ska skriva ut när hon planerar att gå o kissa oxå. Sen är hela tonen i bloggen rätt fjortis, låter inte som den mognaste 21-åring världen skådat.
Svar på tråden Vikt för 1åriga pojkar?