Inlägg från: Anonym (Katten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Katten)

Ni som fick missfall efter v12!!

Hörru TS. Tjejen som fick missfall i v 13+3 fick missfall efter vecka tolv. Jag förstår inte alls hur du tänker. Jag hade blödningar med min son men han stannade kvar ändå. Blödningarna som tjejen hade behövde inte betyda att det skulle bli missfall! Nu blev det det. (Jag beklagar av hela mitt hjärta, har själv haft många missfall)
    Men åter till v 13+3. Vet du hur stort fostret är TS? Det är otroligt tungt att få missfall spec. efter 13 fullgångna veckor. Jag fattar inte hur du kan vara så kall! Missfallet skedde ju faktiskt inte i v 9. Och förresten mediciniskt har hon fått ett sent missfall vilket kommer att stå i hennes journaler, alltså ett missfall efter 12 fullgångna veckor!
    Jag blir helt upprörd!

• Anonym (Katten)

Tack så mycket anonym suck. Du fick fram det precis så som jag menade!:)
    Jag blir helt upprörd och förvirrad över TS åsikt som inte är annat än fel!

• Anonym (Katten)

Och en grej till. Det är stor skillnad på missfall i v 9 jämfört med 13+3. Både fysiskt och till viss del psykiskt (kan jag tänka mig)

• Anonym (Katten)

Ja, men precis. Smärtan blir ju värre ju längre du går i grav.
    Nej hur vågar man ens ifrågasätta nån som har gått igenom den oro, rädsla och sorg som man känner vid mf? Smaklöst!
    Jag vill också säga till anonym (karin) väldigt starkt och bra av dig att berätta om det du har gått igenom, det kan nog hjälpa många andra oroliga själar!

Svar på tråden Ni som fick missfall efter v12!!