Tack för alla välkomnanden!
Jo, jag har märkt att det lätt kan uppstå missuppfattningar, jag säger en sak och Besima trodde att jag menade en annan. Men lättast blir det missuppfattningar med hon i receptionen, jag upplever inte henne så trevlig, inte mot mig iaf. Därför har jag varit lite tveksam på om jag ska göra utredningen där, men nu har jag bokat en tid iaf och ska dit i veckan.
Jag är så orolig att jag inte kan bli gravid... Förra året blödde jag konstant i elva månader och gjorde massor av utredningar och undersökningar för detta, men man hittade inget fel. Detta året Mellan jan och juni blödde jag inget alls och sedan var tredje vecka fram till förra veckan, nu "spott"-blöder jag och har blodblandade flytningar.
Någon som haft något liknande eller kan ana vad det beror på..?
Jaja, ska ta upp det med Besima. Bara så rädd att jag kommer att få höra att jag aldrig kan få barn!
Idag såg jag en bekant till mig som var gravid, säkert runt v. 20 eller nåt. Min första reaktion i min tanke var att jag blev arg på henne. Blir så avundsjuk när andra bara blir gravida utan att knappt ens försöka... =(
Men jag gratulerade dem och samtidigt blir man ju glad, det är ju roligt för dem!
Blandade känslor helt enkelt.
Grattis till alla er som kämpat och lyckats få barn! 
kram