• DenNamnbitne

Hur många barn skulle ni vilja ha?

Hur många barn skulle ni vilja ha?

Inspirerad av Familjen annorlunda skriver jag nu denna fråga. Svara ärligt, jag tycker att det verkar trevligt med många barn och skulle nog kunna tänka mig sex barn. Det är NOG en maxgräns för mig. Ni får tänka realistiskt/drömskt eller hur ni vill. Detta är mest på kul, så jag hoppas att ni har kul även i diskussion och så, men svara ärligt. Om ni svarar femton barn så måste ni nog förklara varför!

(glöm det liknande inlägget som inte är en omröstningstråd!!!)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn skulle ni vilja ha?
  • lövet2

I teorin vill jag ha 8 barn. I praktiken, när förnuftet får råda, så är jag över 40-gränsen och känner att det vore oansvarigt att satsa på ett till barn.

• Lina 1987

Vi har två barn!
    Jag skulle vilja ha 2 eller 3 barn till :) Men jag svarar fem :)

• Tecken

Jag har inga och vill heller inte ha några.

• logg81

Ett barn... Den tös jag har. Jag är nöjd, färdig o klar med barnafödandet...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Marma

för mig är det tio som jag känner e rätt....typ stor familj o e ju ung än så   men för gubbens del så vill han stana vid fem så blir nog bara 5 max 6 om jag lyckas övertala honom efter "sista" barnet...

• Stårschan

Två barn är nog för mig. Hade jag levt i en annan tid, som stationär bondmora i en tid utan bilar, förvärvsarbete mm, så hade jag nog kunnat tänka mig en 4-5 st.

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
Svar på tråden Hur många barn skulle ni vilja ha?