Mammalediga söderort?
Hej! Jag bor i Bagarmossen har två söner en på 2,5 och en på 9 månader. Är också från Uppsala ursprungligen, är 29 år. Går gärna på promenader o fikar.
Hej! Jag bor i Bagarmossen har två söner en på 2,5 och en på 9 månader. Är också från Uppsala ursprungligen, är 29 år. Går gärna på promenader o fikar.
Jag växte upp i ett villaområde som heter Berthåga ligger typ vid Flogsta. Ja det skulle va kul att ses nån dag, denna vecka är lite svår för sambon har sportlov (han är lärare) och vi har tvååringen hemma så vi försöker hitta på lite saker hela familjen. Jag har inte varit på Öpnna ännu håller mig lite borta därifrån nu har lite fobi för kräksjukan och min älsta son släpar ändå hem en massa sjukdomar men snart ska jag börja gå. När jag var mammaledig med min älsta så var jag på öppna förskolan här i Bagarmossen men den har flyttat till Kärrtorp nu och blivit större så dit hade jag tänkt ta mig nån dag, de brukar hitta på endel kul saker, vi kanske kan ta oss dit tillsammans nån gång.
Tyckte väl att jag kände igen dig, jag gick också i Stenhagen :) Jag bodde typ granne med Lisa, och Patricia och jag var typ bästisar från vi var två år till högstadiet då vi började glida isär, men umgicks lite då med. Har lite kontakt med henne fortfarande, hon bor här i stockholm.
Japp vi gick i samma klass :) Laleh kommer jag i håg. Ja vad kan jag skriva om mig själv från den tiden, var blond och ganska tyst o blyg. Men vad heter du föresten :) Mette heter jag men det kanske jag redan sagt :)
Ja Stenhagen.....vad kan man säga om den tiden :) Jag tycker det var en ganska jobbig tid, trivdes inte så bra där, men sen är ju den åldern en jobbig ålder också. Mycket har hänt sen den tiden och jag är inte lika blond och blyg längre......två barn och radhus haha....ja vi får hitta en tid som passar! Denna vecka är jag lite upptagen men veckan därpå kan jag nog alla dagar. Promenad och sen kan vi kanske fika.
Hur tidigt är ni vakna? Jag brukar lämna Teodor på förskolan runt 9 sen är jag ledig under hela dagen tills kl 15 då jag måste hämta honom. För mig passar alla dagar, men måndag kanske? Vilken tid är bra för er? Är halv tio för tidigt?
Va bra men då tar vi på måndag då. Frågan är bara när och var? Jonatan brukar äta runt 12 så om man ska mötas innan eller efter lunchen, möts vi innan så kan vi gå en promenad först sen ge barnen mat, eller så möts man efter lunch kanske vid halv ett eller nåt vad tycker ni? Finns faktiskt ett ganska mysigt café i Skarpnäck som vi brukade gå till i mammagruppen när jag var mammaledig med sonen där kanske vi kan fika/
Ja men ska vi säga halv ett? Vid 15 måste jag hämta Teodor på förskolan, vi kan ju se om det är promenad eller fika väder :) Men var ska vi mötas, tycker ni?
Kommer inte riktigt ihåg var men jag vet nog var det är när jag är där :) Vi kan ju mötas utanför Coop (eller om det är Konsum?)
Glömt att svara, men vi ses kl 12.30 utanför coop då :)
Hej!
Nu var det ett tag sen jag var inne men har haft fullt upp :) Ja tack för senast det var trevligt! Har endel inplanerat i veckan så bestäm en dag ni så ser jag om jag kan.