Flisan79 skrev 2010-02-23 15:33:34 följande:
Hökarängen. Inte så långt bort från Skarpnäck vill säga.Jag har en dotter på 3 år (om 2 veckor) och en dotter på 4 1/2 månad. Är 30 år och försöker med promenader komma i min forna form. Mindre lätt i denna snöyra dock. Jag har en egen tråd som heter "Vi som fick barn runt farsta i höst". Vi fickar iaf en gång i veckan och planen är väl mer promenader när vädret tillåter. Du är välkommen dit. Annars hänger jag även här med dig . Vill gärna ha fler ursäkter att koma ur huset.
Åh va trevligt. Det spelar ingen roll för mig, absolut jag kan komma till din tråd jag me

Flyttade hit för några veckor sedan och känner inga andra mammor här i sthlm. Därför sökte jag mig hit för att lära känna nya människor. Försöker också med promenader men det lockar inte så mycket när man är själv, roligare om man e fler som promenerar så man kan snacka lite skit på vägen

Vill mer än gärna komma i mina jeans igen.
Sen har vädret inte varit den bästa heller. Vore kul å haka på er när ni ses nästa gång. Åker tex mycket till farsta centrum och glider runt, då det är smidigt och lätt att ta sig dit. En direkt buss på ca 15 min, sipper man åka hela vägen till stan.
Vart brukar ni hålla hus när ni ses?