Ellos, Halens....
Man kan väl beställa och betala när man hämtar ut paktetet oxå eller tar jag fel? Säg upp kontot hos dom olika när det är nedbetalt och handla bara genom att betala direkt framöver. Om man skaffar sig lite kontroll över handlandet så behöver man inte sluta, man tjänar faktiskt en hel del på erbjudanden och annat på postorder.
Till dom som inte förstår varför man handlar postorder. Jag handlar både på postorder och i affärer, jag brukar snoka runt efter rea och erbjudanden. Köpte bl.a Kavatskor till sonen med 50% rabatt från Ellos, det sparade jag över 300 kr på. Att leta rea i vanliga affärer tar mycket längre tid än att gå in i sina favorit nät affärer en gång ibland. Jag sparar i alla fall otroligt mycket på att göra så, men jag köper mestadels bara grejer vi behöver och betalar alltid ner kontot på ett eller två avdrag. Just kläder brukar jag inte beställa från Ellos, i alla fall inte deras egna, men dom har en del märkeskläder oxå som typ Kavat. Jag köpte en del julklappar därifrån oxå bl.a en Brio ugn till sonen för bara 99 kr efter rabatt, den skulle kosta 399 i affären.
Med små barn är postorder mycket smidigare oxå! Men man får inte tappa kontrollen, då blir det hela fort mycket mycket dyrare än att handla på fullt pris i affären!