Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-25 22:29:52 följande:
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 22:26:09 följande:
    Jag tror det hela har att göra med tvåans undertryckta UG sida. Hon är avundsjuk på de kvinnor som domineras av sina män därav hennes islamförakt.
     Jag vill inte bli piskad, det är du som vill. Främst tycker jag karlarna i den tråden är äckliga. Jag blir fan arg. Det var ju i en sån tråd jag nästan gjorde mig osams med psycho. Detta var naturligtvis innan hon förälskade sig i mig .
    Vad har jag missat för tråd?!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-08-25 22:41:49 följande:
    Jag gick in i en ug-tråd och fullständigt sket ner den. Jag är inte en big fan av karlar som vill dominera sina kvinnor. Och då menar jag verkligen INTE i sängen. Där skiter jag faktiskt i vad folk gör. Jag fascineras av att männsikor vill pissa och skita på varandra och jag tycker det är grymt äckligt , men folk gör precis vad de vill.

Nä, det jag inte gillar är när de sitter vid frukostbordet och kvinnan säger -jag tänkte sy nya gardiner idag. och mannen svarar -nej, jag vill att du rensar grönskaslandet och rengör alla lister idag.

Och kvinnan är tvungen att göra det.  Och dessutom gå och kvista sitt eget ris till arslet. Jag gillar helt enkelt inte sånt. Jag är uppväxt i ett matriarkat och kan absolut inte acceptera att en man är min överman såvida det inte är min chef, men det är lite svårt då också Vi är jämlikar och ingen är ÖVER mig.
    Fast kvinnan är ju inte tvungen att göra det. Det är ju bara ett spel. Hon gillar det ju.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-08-25 22:51:04 följande:
    Du MÅSTE gå in och läsa lite! jag vill att du också ska bli berövad din oskuld. I´ll never be the same.
    Berövad oskuld... *fnyser*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-08-25 22:55:34 följande:
    Är du UnderGiven, Lilla Lo?
    Inte efter ditt föregående inlägg:  

2timearound skrev 2010-08-25 22:53:23 följande:
    Det är min fasta övertygelse att ingen i grund och botten gillar det. Utan att det kan vara t ex invanda mönster efter övergrepp eller missförhållanden.

Det var det uggarna inte gillade. Att jag inte trodde dem när de bedyrade hur mycket de älskade stryk och strypning och att bli mentalt nedtryckta.  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Pluttemor skrev 2010-08-25 23:15:13 följande:
    Bara av ren nyfikenhet, Vad handlar den här tråden om ?
    Allt och inget. Mest inget skulle jag vilja säga.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 23:22:02 följande:
    På det svarar jag bullshit...för jag känner det väldigt mycket ibland. Inte varje månad men vissa känns det för jävligt kan jag meddela.
    Hur mycket förjävligt?
    *endometriosparanoid*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-08-26 16:05:47 följande:
    Herre jävlar mitt barn gick precis
    Skål

Its the end of the world as you know it... tralalala *sjunger*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-08-26 16:05:47 följande:
    Herre jävlar mitt barn gick precis