The return of the Lolilla
jag mar nästan fysiskt daligt om jag inte har nagot liggande som jag kan läsa om det skulle finnas tid eller behov.

Vad föredrar du att läsa?
Jag införskaffade och började läsa Markis de sades juliett för ett tag sedan men fan så besbviken jag blev
Felsms.
Till: Moster
Sms: Vet inte om kuken växt eller om jag bättrat på tekniken. Nu får jag till helikoptern riktigt bra. :)
Svar: Du får visa det i Juli på Mias bröllop. :)
Förklaring: Skulle skicka till en tjejkompis och absolut inte till min moster.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------
Till: Mig (Från mamma)
Sms: Ska massera din kuk med en olja jag köpt i kväll. Tills du sprutar ut all sperma. :P
Svar: Ville inte få det här smset.
Förklaring: Mamma ringde och förklarade att det var något fel på hennes telefon att den skickade ut konstiga sms som inte hon skrivit. Ok svarade jag för att rädda situationen.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------
Till: Mamma
Sms: Jag fattar inte varför du inte gillar att suga kuk, det är ju kul att suga kuk. Speciellt när du gör det så skönt för killen att han sprutar i munnen på dig. Mums :)
Svar: Läste inte det där!
Förklaring: Skulle skicka till min väninna som haft fobi av att suga kuk. Ville bara få henne på andra tankar men tydligen så fick jag istället mamma på andra tankar :/
Till: Chefen
Sms: Vill att du slickar mig tills jag kommer i kväll sen ska jag rida dig tills du kommer långt uppe i mig.
Svar: Du bara lovar och lovar!!
Förklaring: Skulle skicka till min sambo och inte min chef. Men jag min klant skickade till honom ändå.
Till: Mamma
Sms: Haha jag vet, ljög om att jag skulle till Linnea igår men träffade Thomas som jag chattade med på internet du vet ;) Han är 26 och han slickade mig ;) jag gav honom en avsugning, säger ju att äldre killar är mycket bättre ;)
Svar: Jag kommer upp till ditt rum
Förklaring: Skulle egentligen skicka det till Marre men jag klicka såklart fel, trodde aldrig att ja skulle kunna göra ett sånt fel men det gjorde jag såklart ;) Min mamma blev arg.
Så.
Goder afton fagra möer!
Sug röv!
Hur går allt? Jobbigt med 2?