Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-05 23:29:22 följande:
    Good girl

BamBam: In på Fb och svara på min fråga
    Jepp har bestämt mig för att jag nog måste tillåta mig själv att vara tjock ett tag.
    Hercule skrev 2010-08-05 23:30:58 följande:
    Avendsjuk! Skrikandes
    *stönar av välbehag*  Fan va gött mä öl!!!
    2timearound skrev 2010-08-05 23:37:20 följande:
    Ja
    Min kropp klarar inte av lågkolhyderat kost för tillfället
    2timearound skrev 2010-08-05 23:46:25 följande:
    Kan du inte bara dra ner på fett och socker och lägga upp mindre portioner? Just an idea......Drömmer Radikal, men det kan funka.
    Nja låter som en riktigt dålig tjejig metod
    Vik hädan skrev 2010-08-07 00:55:06 följande:
    Jazzan har erkänt för mig att hon ibland sniffar på sin mans kalsonger  för sexuell tillfredsställelse när han är på arbetsresa
    Det förvånar mig inte det minsta
    Jazza skrev 2010-08-07 23:57:24 följande:
    Ålla!
    Har en av bästisarna, med sina två grabbar här (som är lika gmala som mina tjejer) så dagen späckad. Mfern kidnappades, chickad, imorse och ringde förut hem.... lät som om den mannen kommer kräla på tandköttet i säng, inatt Men han var nöjd med sin dag, iaf och jag är glad att de sover borta, haha.
    Nu skall vi snart gå och sova, toktrötta, men haft en mysig tjejtjötskväll med hemgjorda burgare och rosé.
    Låter riktigt lyckat och trevligt!
    Sov sött
    lokisse skrev 2010-08-08 10:33:27 följande:
    jag ska ocksa dricka kaffe (jag far det pa söndagarna sa dr mullvad för att jag är sa duktig med min diet) jag har gatt ner 3 kg sen jag började äta diabetesrätt fast jag borde ga upp ca ett halvt kg i veckan... mern alla mar tydligen bra och är nöjda. alltsa har jag sen start fran grav gatt upp 2 kg.
    Jävlar i min lilla låda vilket psyke du måste ha!! *impad*
    Jag skulle aldrig kunna vara så duktig när jag är på smällen hade blivit inlåst satt i tvångsjacka och noga övervakad innan jag skulle komma i närheten av en liknande bravad.
Svar på tråden The return of the Lolilla