• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-09 01:13:00 följande:
    Hehe. Good to know.
    Gonatt bäjb, nu måste jag sova. Morsan är här.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-09 21:50:42 följande:
    OJ, undrar VEm det kan vara, som sitter och anmäler inlägg i en tråd, som handlar om fördomar?? Undrar just?? Jag har fått ett bortplockat, som är helt on Topic, men som anses vara "påhopp", trots att jag inte vänder mig till en enda person, behandlar ämnet och dessutom startar inlägget med: "Ingen behöver försvara sig, då detta är just en fördom"
    Länk?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-09 22:08:01 följande:
    Vem klagar man hos? För jag vill fan klaga
    [email protected]
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-09 22:48:12 följande:
    jag äter svindyra handgjorda praliner!tyckte att jag var värd det i dag
    Mmmmm... Vi köpte i julas och bara tokåt.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-09 22:50:32 följande:
    det funakr inte att öpna eller hur?vist är det det som är det roliga! *chokladdragad och lycklig över att jag har hajat nagot för en gangs skull*
    Vadå öppna? Det är en mejladress! Toka.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-09 22:52:26 följande:
    *fattar inget som vanligt*
    Jag beklagar.
  • M C

Sovtöntar!

*jagar rätt på någon idiot att massakera*
    Någon frivillig?

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-10 00:02:49 följande:
    Skitchips.Någon som knaprar di dära vinägerchipsen?
    Enda sorten som ätes, och det är typ en eller två gånger per två år.
    En liten påse till vinet/ölen på baren! ÄNDA SÄTTÄT!
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-10 00:16:24 följande:
    Det var synd om dem först när jag började sjunga
    Hörde jag sång?{#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden The return of the Lolilla