• M C

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-04-07 23:38:50 följande:
    Åh nej nu är jfsebastian igång igen :´)
    Vart?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-07 23:43:02 följande:
    kiss och bajstråden! Kissarna ägnar sig enbart åt påhopp så sjunk inte till deras nivå bara! 
    Volleyboll!{#lang_emotions_sealed}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 23:48:59 följande:
    Om det var omröstningstråden du menade? Jag närmar mig ämnet med en helt ny teknik för dagen...
    *fniss*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 23:54:17 följande:
    Ja va fan... *uppgiven*
    En blottning för oss som ff är konfys över mysteriet Lolilla.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 23:59:09 följande:
    Jag måste in och skriva lite på Flashback tror jag
    Ja gör det!
  • M C

Gonatt gummor, imorgon är en ny och fin dag!

• M C
    2timearound skrev 2010-04-08 08:45:05 följande:
    Roligt, såklart! Kan du inte byta nick till M C Svan? Som MC Hammer ungefär fast med Svan? 
    Funderade på det igår, men jag vill inte locka till mig Galningen. Eftersom det är en tvättäkta dåre så håller jag nog helst lite distans. En avatar är inte lika "in your face".
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-08 08:46:35 följande:
    Idag har jag INTE tid att sitta med er hela dagen! Tänkte bara att jag klargör det redan nu så ingen blir besviken sen
    2timearound skrev 2010-04-08 08:50:17 följande:
    Jag har barnen hemma idag, så jag KOMMER INTE HELLER HA TID. *pratar tydligt så även de gamla hör*
    Ni har bergis tid att kolla in familjebilderna jag la in på flashback.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-08 09:09:47 följande:
    De var jättefina! jag är sjukt bitter för att du har SLÄNGT Svan. Det är fan folkmord!
    Hen ligger i återvinningen. Ska jag ta med mig Svan på resa i vår?
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-08 09:43:23 följande:
    Gud vad ni svär hela tiden. Har det med er arbetarklass-uppväxt att göra?
    Jag är minsan inte arbetarklass. {#lang_emotions_yell}
    Men jag har väst upp i den miljön. {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden The return of the Lolilla