Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Satan vad jag sprang, men helvete vad dåligt det gick! *aggro*

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 15:14:58 följande:
    varför sprang du? och vart?
    Jag sprang på gymmet. För att bli/fortsätta vara smal. Hur osexigt vissa än tycker att det är! *skrattar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 16:07:15 följande:
    Ja. Besöksstatistiken från kuk-kanin till tuttar är intressant.
    Jag spärrade mitt konto efter förra veckans...ehhh....erkännanden.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 16:16:18 följande:
    WTF? 
    Vaddå? Du finns ju i adressboken, väl? Så du kommer in ändå.....
    lokisse skrev 2011-01-31 16:22:23 följande:
    har du fatt sällis?
     Folk är så jävla snokiga
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 16:24:48 följande:
    Men vad har du erkänt som jag inte har fått ta del av!!!
    Läs tillbaka ditt lata helvete
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 17:37:38 följande:
    Bikini är för dom som vill visa upp sig och baddräkt för de som vill dölja sig.
    När jag var fet hade jag badräkt, nu har jag bikini. Case closed liksom.

Vad gör ni? Jag har gjort lax i knyten åt mina ungar. Tror ni de kommer tacksamt tindra? 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 17:45:55 följande:
    nö.
    dom kommer att säga att fiskpinnar är goooodare
    Jag vet *suck*

Men jag vill inte vara sån morsa! 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 18:36:42 följande:
    vill och vill...
    Förut så klagades det på att jag vara en dålig hustru och mor som bara gjorde typ potatisbullar och köttbullar och sånt. Nu lagar jag riktig mat, laxknyten, köttfärspaj, hemmagjorda köttbullar mm. Men det är inte alltid tacksamma faktiskt. 
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-31 18:46:58 följande:
    hej, jag har precis köpt pizza men det visade sig att de inte tog svenska kontokort så jag har inte betalat (ska springa ner och betala snart, känns viktigt att håla sig väl med en bra grannpizzeria) 
    Hur känns det? Går allt bra?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 16:46:42 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57038004.html

inlägg 4. Det är allt jag har att säga. Inga kommentarer. Inga. Pffgggggnpppbwaha. 
    Är du inlägg 4? *fattar inte* Du gillar porr men inte M? 
Svar på tråden The return of the Lolilla