Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-31 18:56:57 följande:
    Jorå, förutom att killen jag ska samåka med verkar vara arbetsnarkoman och inte riktigt verkar förstå mina antydningar om att han får promenera hem om han ska jobba över flera timmar varje dag. 
    Hahahahaha....tror han att du ska sitta och vänta med bilen? Berätta sen hur pizzan var, jag är skeptisk till dansk pizza. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 18:57:47 följande:
    Nej jag tyckte bara att det var så skoj. Jag ser framför mig den naiva dam som är helt trygg i sin sak och saken är inte sann
    Jaha då fattar jag......ja, det är lite härligt naivt faktiskt
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-31 18:58:54 följande:
    Pizzan var jättegod! 
    Som svenskpizza eller italienskpizza?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 19:02:29 följande:
    555555555555555555555555555
    Skål

Jag undrade vad du menade med mongo-inlägget
    lokisse skrev 2011-01-31 19:01:49 följande:
    äh,,,,,,

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-31 19:04:43 följande:
    vet du inte att det är jätte fiiiint med en upblast rädningsbat i nyllet?
    Nej jag visste inte det. Är pattarna ist för flytvästen då?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 19:07:36 följande:
    Stackare Så ska man int ebehöva se ut när det finns hjälp att få. 
    Verkligen. När gjorde du läpparna och titsen?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 19:11:10 följande:
    Jag har inte gjort det. Det behövs inte. Jag är perfekt skapt. Ingen tunnis! 
    Fattar jag väl, mara-fnara

Jag var sjukt elak mot bimbon. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 19:16:24 följande:
    Det tycker jag inte. Kan jag låna dina naglar nästa vecka? Jag ska gå på salong.
    Mina är askorta, men jag kan slita loss de om du vill? För klippa kommer inte ge nån längd. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 19:18:25 följande:
    Raka av dem. Det växer bättre om man rakar har jag hört.
    OJ, bimbon sprattlade till och försökte bita dig.

Nu ska jag ligga med min man sen ska han få middag. Ses sen! 
Svar på tråden The return of the Lolilla