Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-27 23:53:24 följande:
    du menar att alla dessa kvinnor som fragar om slämproppen har tappat bort sin man?
    Säkerligen. Är helt övertygad om detta.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-03-27 23:54:17 följande:
    nu natti natti! sov gott och klämm inte för mycke vare sig här eller där och sluta peta pa slemproppar

Sov gott söta Katten
  • SimplyTheBest

Nu är det dax för mig med att nanna kudden. Sov gott mina rara vänner{#lang_emotions_heart}

• SimplyTheBest
    Vik hädan skrev 2010-03-28 10:06:45 följande:
    MC: Vilka är goda?Hercule: Pannkakan har ju gått ner 3kg denna vecka på nutrilett så jag tänkte ge det ett försök istället för att sitta här och bara jäsa.
    Nutrilett coklad dricker jag. Men då du inte är så glad för choklad rekommenderar jag inte den smaken.

Jazza tipsade mig om Naturdiet annars. Vet inte vilka som finns hos dig iofs.

Nutrilett smakar blä men jag dricker det i ett svep & sedan dricker jag vatten efter.
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-03-27 23:58:06 följande:
    Oh! Oh! *Smeker örat* Är man en fjompfåne om man gillar ABBA? *Har kommit in i någon jävla ABBA-period igen*
    Nej det är du inte. ABBA funkar typ alltid.

*nynnar på Gimme!Gimme!Gimme!*
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-28 10:26:27 följande:
    Vad ska ni göra idag då bäjbs? Här ska vi tydligen skotta lite senare.
    Vi ska iväg till ett shoppingcentra idag. Ingen är jätteupplagd för shopping men vi kände för att dra dit ändå. Knasiga skåningar
  • SimplyTheBest

Egentligen kopplar jag inte varför tråden skulle till sandlådan. Det var faktiskt en tråd som det blev seriösa diskussioner i ju.

• SimplyTheBest
    Hercule skrev 2010-03-28 10:38:35 följande:
    Bara så att ni vet de till i maj så gillar jag inte att bli tafsad på! Så hands off
    Haha....jag går inte runt & tafsar på folk. Faktiskt inte.
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-28 10:40:56 följande:
    Nej, inte jag heller. Men det var väl någon ultrafeminist som blev förtörnad av att jag röck undan mattan på dem.Bäst nu på morgonen: hon som skrev att tafsa alltid är sexuellt ofredande, sen länkar in från wiki där "att ta på någon" står med som förklaring.
    Det blev bara en massa tjafs igår mot slutet. Blanda in våldtäkt i tafseri är bara fel för mig. Jag kan skilja på både orden & begreppen men att dra de båda orden i samma mening är lite märkligt. Min åsikt ivf.
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-28 10:54:23 följande:
    Nej, verkligen inte jag heller. Bara på de kompisar jag har som jag känt tillräckligt länge för att jag ska veta om de är OK med det.
    Mm...sen verkade ordet tafsa vara oerhört negtivt. För mig kan det vara både och. Jag har både kompisar & kollegor som vid en kram kan både ge mig en kindpuss samt dra handen längs med ryggen.

Skulle jag örfila mina manliga vänner som gör så hade jag kunnat göra det varje gång. Eller kollegor som ger mig en bamsekram, där jag inte kommer ur omfamningen, för att sedan avsluta med en regelrätt smällkyss på kinden. Visst...de gör det idag då de vet att jag hanterar det på ett visst sätt, det är inget man gör med en ny bekantskap. Men det är där skillnaden ligger ju...mellan harmlöst tafsande & ofredande.
Svar på tråden The return of the Lolilla