Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Vet inte alls hur maj ser ut längre för min del, men det har jag redan skrivit på FB

Shoppade ett par vita lågpumps, ett svart linne samt en randig top. Lagom shopping.

Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest

">

Denna är bra.
  • SimplyTheBest

">

Bättre version.
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-28 17:49:32 följande:
    Tror det är tredje gången rubriken i denna tråd fått mig att hajja till och tänka typiskt fl. Alltså efter att bara läst de tre första orden i rubriken.www.familjeliv.se/Forum-11-264/m50393915.html

Bra rubrik!
  • SimplyTheBest

Jag ska spela lite Sims nu. Är trött & kan tänka mig att göra det för att koppla av. Hej då!

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-28 18:06:05 följande:
    Mhmm....kommer vara upptagen med tv:n då eller?
    Hmpf...såg vad ni skrivit på FB. Svarade era fån
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-28 18:08:15 följande:
    *ger fingret* Du är outad! Erkänn nuuuuu! 
    Erkänner inga sådana löjligheter{#lang_emotions_yell}
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-28 18:13:16 följande:
    Men när vet du om hippan? Jag såg det där om tågen, men om pengar är ett problem kan du få bo i vår gäststuga. Det är inte säkert att den är helt klar men jag vill hemskt gärna att du kommer även om du tycker att det kostar lite. Jag bjuder på maten så då behöver du bara pynta tåget och något du vill ha att dricka. Om du dricker samma som jag kan du få dricka av mig.
    Herregud. Jättesnällt av dig men det där känns inte ok alls.

Har ingen aning om när jag kommer få besked faktiskt. Verkar hänga i luften nu bara så jag vet absolut inget. Planen har ju varit att komma men som det ser ut nu verkar det inte vidare lovande. Tyvärr.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-03-28 18:18:37 följande:
    Lägg av! Den enda skillnaden blir ju boendet, jag har redan sagt att jag står för maten. Du vet redan att Jaz kommer att ta med sig alldeles för mycket dricka och hon kommer somna under bordet tidigt. Då kan vi ta hennes dricka också
    Hahaha...fick en knasig syn framför mig med en Jazza i fosterställning under bordet snarkandes
  • SimplyTheBest
    Vik hädan skrev 2010-03-28 18:19:55 följande:
    Kan du inte pressa på dom att spika ett datum då?
    Tydligen skulle det bli något möte. Lär väl få reda på datum då förmodar jag.
Svar på tråden The return of the Lolilla