Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-03-31 14:59:48 följande:
    VAd händer sen då? Hemmafru på heltid?
    Nej, jag får ju skaffa ett jobb som alla vanliga männsikor såklart.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:13:51 följande:
    Ajdå. Lockar det verkligen att bli vanlig som alla andra människor? Nä, du passar bättre som hemmafru. ;)
    Tyvärr är min man inte så välbeställd så vi har råd med det (..men jag håller med dig såklart) 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:18:19 följande:
    Ja, det är förstås ett bekymmer. De ekonomiska förutsättningarna bör ju finnas annars blir det en ganska trist roll som hemmafru utan presenter och annat lyx.  :)
    Gud ja, outhärdlig faktiskt sen vill jag faktiskt jobba. Jag vill ha nya arbetskamrater och så.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-31 15:56:09 följande:
    Ok, men är inte det en typsik kvinnlig åsikt när det gäller porr - mer handling och estetik?
    Jag håller inte med. Jag tycker hemmagjord porr med amatörer är mycket sexigare än skiten industrin producerar. Handlig o dialog är så galet avtändande att det helt enkelt är bättre UTAN. Bara knulla liksom. Dessutom tycker jag brudarna med sillisar och platinablont hår är så satans fula att jag blir okåt bara av att se deras stenhårda tuttar nästan röra sig i takt.  
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-01 08:37:14 följande:
    Idag ska min stackars vagina bli  förödmjukad och kränkt av gummihandskar och metallföremål
    Det är fruktansvärt...*matt* 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-01 09:20:02 följande:
    Jag vet. Jag har inte ens vågat raka mig för jag vill inte att de ska tro att jag försökt göra mig "fin" inför denna vidriga tillställning.
    Hahahaha! Så då kommer du hellre dit vildvuxen liksom?!
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-01 09:31:13 följande:
    Inte vildvuxen såklart, det är kort och trimmat. 
    Kan du beskriva mer precist?

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-01 09:36:34 följande:
    Nä men du kan få bild om du vill.
    HEMSKT gärna!
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-01 09:40:08 följande:
    Förstår det!
    Publicerar du den här? *väntar*
  • 2timearound

Nicket-äckel! *ropar* Blygdis har ansökt medlemsskap i hemliga gruppen, vänligen släpp in henne. 

Svar på tråden The return of the Lolilla