Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-03-11 11:35:17 följande:
    *är en zombie* 
    På smällen?

Jadu...Lapp-Roffe (sexigt nick bte..)

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57800536.html
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-11 11:38:16 följande:
    Om du inte har märkt det så är lolillatråden död Du lallar in och är kvittrande glad som vanligt! Jag har sörjt ochg haft en minnesstund!!! 
    Men älskling....jag har burit den här tråden på min axlar medans folk har haft ett liv i EVIGHETER! Nu har jag tagit en micropaus och ägnat mig åt...ehh...lite annat. Men ni finns alltid i mina tankar.

Vill du komma på min födelsedagsfest? Jazzan kommer....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-11 11:43:39 följande:
    Är det där verkligen en genomtänkt inbjudan? Lite som "Vill du komma på min nyårsmiddag? Göran Persson ska strippa"  Jag vill komma! Men jag tror att jag är gräsänka när du fyller år  
    Jag ska fira den 16:e. Kom baby? Du kommer vara festens mittpunkt Och ja, det var helt genomtänkt.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-11 11:49:05 följande:
    Tack <3 Men jag har för mycket att göra så jag suger på att lova någonting öht. I sommar tänker jag vara ledig! Då vill jag ha glass! Och bli fet! 
    Nu har jag bjudit dig ändå...passa dig för att svara nej för fort
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-11 11:57:15 följande:
    Jag svarade kanske! Jag är glad och tacksam Jag har klippt V. Han ser ut som en höna i storm. 
    *asg* Höna i storm? Bild på det tack.
  • 2timearound

Berätta genast om Angela70, tack!

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-15 11:28:07 följande:
    Prata med mig. Vart fan är ni? Jag funderar på att varegga mig och ni som är mitt ankare är inte här! Hoppas att ni blir gryta!
    Hey babe jag är här nu...
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-15 16:38:20 följande:
    Spännande, det var ett tag sen sist.
    Ja. Hur är det med dig? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-15 16:42:29 följande:
    Hungrig och trött. Utöver det är känns livet mycket trevligt. Själv då?
    Jotack, det är bra händer mycket, har inte så mycket tid att vara här. Jag har äntligen kommit igång lite smått med mitt jobbsökande, det känns bra. Bara två veckor kvar med butiken, ska bli sååå skönt när den är borta.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-15 16:44:54 följande:
    Ja, det kan jag förstå om du vantrivs så pass mycket. Då kan du sitta och slösurfa hela dagarna efter det/bli lyxhustru. :)
    Nja. Bills to pay, you know så det blir nog inte aktuellt, tyvärr.
Svar på tråden The return of the Lolilla