Inlägg från: PhrinchezzanEirasMammsing80 |Visa alla inlägg
  • PhrinchezzanEirasMammsing80

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-11 23:02:05 följande:
    Ganska ok. Har mensvärk för andra dagen i rad
    Uscha det är aldrig kul :-/
    Der Ficker skrev 2010-09-12 17:44:54 följande:
    Jag ska färga håret knallrött och leka att jag är honmedstörandenicket
    Låter som en god ide, alla karlar vet eller tror sig veta att rödhåriga kvinnor är de vildaste och mest hämningslös i sängen.

/ Honmeddetgölliganicket
    SimplyTheBest skrev 2010-09-12 19:26:41 följande:
    Vad GÖR ni?
    brottas med bässen,
    2timearound skrev 2010-09-13 11:52:51 följande:
    Egentligen gillar jag mycket olika saker. Min mamma och jag brukade gå och se smala, kinesiska filmer på små biografer, men det var bara med henne. Annars gillar jag mest sånt som är fantasi-eggande. Jag är helt lost på fantasy och en del sci-fi också.

Men självklart slukar jag vackra dramer när humöret är rätt också.  Men det blir nog tyvärr en del sånt på Freddans linje. Simpel, enkel underhållning. 
    Event horizon, Pandorum och Moon  är tre bra scifi den förstnämda är ganska gammal men de andra tvåa är nya. Jag älskar scifi!
    2timearound skrev 2010-09-13 23:16:23 följande:
    Jag fastnade precis hos ug-arna. "han kan ju slå mig så jag gråter utanför sängen, då borde han väl kunna göra det i sängen också?". *booooohoooo*

Jag fattar helt klart ug/ dom prylen i sängen men när folk grinar över att männen inte beter sig som grottmongon i vardagen så hänger jag inte med.

Jag vill ju att han ska vilja slå mig från hjärtat och inte bara för att jag vill...
    2timearound skrev 2010-09-13 23:23:13 följande:
    Alltså.....hon var inte ett dugg ledsen för att han pucklade på henne. Hon var ledsen för att han inte pucklade på henne ÄVEN i sängen. 
    Läste nu och såg vad du menade. Mitt var vara bara ett exempel på vissa tngångar man kan höra där inget specifikt fall.
    Semper Idem skrev 2010-09-13 23:23:55 följande:
    Är detta ug köret ett nytt påfund eller har det alltid funnits här på FL?
    På fl vette tusan hur länge men ug/dom BDSM är väl typ lika gammalt som människan. Det som fascinerar mig så här på fl är den mentala biten av det som de pratar om och de som kör grejen 24/7.

Men men finns ju misshandlade förtryckta kvinnor i burkor som säger att de trivs. Vissa gillar att vara slav och söker sig till förnedrelse.

Jag fattar grejen (bdsm)och kan se en viss tjusning med det som  när det kommer till sex och rollspel men inte när det kommer till Ug som livsstil.
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-13 23:31:58 följande:
    Läste nu och såg vad du menade. Mitt var vara bara ett exempel på vissa tngångar man kan höra där inget specifikt fall.
    Semper Idem skrev 2010-09-13 23:23:55 följande:
    Är detta ug köret ett nytt påfund eller har det alltid funnits här på FL?
    På fl vette tusan hur länge men ug/dom BDSM är väl typ lika gammalt som människan. Det som fascinerar mig så här på fl är den mentala biten av det som de pratar om och de som kör grejen 24/7.

Men men finns ju misshandlade förtryckta kvinnor i burkor som säger att de trivs. Vissa gillar att vara slav och söker sig till förnedrelse.

Jag fattar grejen (bdsm)och kan se en viss tjusning med det som  när det kommer till sex och rollspel men inte när det kommer till Ug som livsstil.
    Alltså inget illa mot burkaklädda kvinnor så länge de inte i flock löper med barnvagnar för att sno de äldres pension...

Jag har dock som fördom att många svenska konvertiter förutom att vara tjocka, kärlekstörtande och fula även är ug och genom att ta på sig den islamska livstilen får en karl som styr och piskar dom till lycka.
    2timearound skrev 2010-09-13 23:25:49 följande:
    Eller retard. Går också bra. Mongo är ju ett av mina favoritord men ni blir ju alltid väldigt upprörda trots att ni vet att jag aldrig skulle förolämpa någon som var det på riktigt, genom att säga det. 
    Gillar mest bara att retas med dig mitt lilla pk grottmongo{#emotions_dlg.flower}
    Semper Idem skrev 2010-09-13 23:34:45 följande:
    Jag tror det är troll. Tror jag alltid när jag inte fattar.
    Har hänt att jag med skyllt det ofattbara här på trollism
    2timearound skrev 2010-09-13 23:33:52 följande:
    Prinsessan Tarmen, vad tyckte maken om vår "smickrande" konversation?
    Hahahaha vi har faktiskt inte pratat om det så vardag lixom
Svar på tråden The return of the Lolilla