Inlägg från: PhrinchezzanEirasMammsing80 |Visa alla inlägg
  • PhrinchezzanEirasMammsing80
    2timearound skrev 2010-09-14 23:27:22 följande:
    HAHAHJA! jag har redan länkat den. Semp vägrade ens erkänna att han såg den.

Jag tycker självklart att man kan vara snygg som tjock. Men det är min sanning att man, utan undantag, är ÄNNU snyggare som normalviktig eller smal. Sån är jag.  
    Tjock men snygg eller en snygg tjockis.
    2timearound skrev 2010-09-14 23:27:22 följande:
    HAHAHJA! jag har redan länkat den. Semp vägrade ens erkänna att han såg den.

Jag tycker självklart att man kan vara snygg som tjock. Men det är min sanning att man, utan undantag, är ÄNNU snyggare som normalviktig eller smal. Sån är jag.  
    Säger bara inlägg 84. fick mig att frusta av skratt
    2timearound skrev 2010-09-14 23:33:53 följande:
    Men ärligt? Hur många ser man inte som är tjocka och jättefina? Menj ag tänker ändå alltid att "fyfan vad snygg hon skulle vara om hon gick ner lite". Knockout liksom.
    Håller med. Övervikt är osunt och proportionerna förvrids, självklart är de flesta snyggare utan övervikten.

Angående övervikt och synen på den så har jag blivit en riktig viktfascist sedan jag själv blivit tjockis. Förr var jag mer ödmjuk och ömkade överviktiga mer. samt försökte se det fina med volanger nu är jag ofta mer kritiskt. Fast visst jag tycker naket med några extra kilon är snyggare på kvinnor än naket och benigt.

Dom flesta kläder numera görs ju för att passa smala siluetter och när överviktiga klämmer in sig i kläder som ofta får normalviktiga att se knubbiga ut så ser det ofta värre ut än vad det är.

2timearound skrev 2010-09-14 23:44:29 följande:
    *ogilla* Skrikandes
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 23:42:43 följande:

t fina med volanger 

Volanger? Är det bilringarna det?
    Jepp så att det låter bättre och finare än vad det är   
    jungfu skrev 2010-09-14 23:45:50 följande:
    *våldgästar lite*
    Goder afton det var inte igår
    Hur går det på barnfronten?
    jungfu skrev 2010-09-14 23:49:40 följande:
    På +4 dagars övertid nu. Och i somras sa läkarna "du har tur om du klarar dig förbi v.36..." Sååå segt! 
    Gillar ditt nick Hur mår ni?  
    Mammig liten rackare som inte vill ut alltså  

Ja visst är det ett fint nick! *stolt*
    Jo det är bara bra med oss är tvåbarns mor nu Lillan fick en liten Phrinzch broder i Maj
    jungfu skrev 2010-09-14 23:54:59 följande:
    Jamen just det, jag skulle ju ha fått en i maj också om inte Oledolyckan varit framme... så egentligen har jag varit preggo i över ett år  
    Just ja :-/
    Jag missade att du var gravid igen tills nyligen då jag läste lite på cm tror jag det var
    Vet du om det är ett snippe eller ett snoppbarn?

1 år *ryser* Hua slitsamt?
Svar på tråden The return of the Lolilla