Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-09-16 20:28:27 följande:
    äh trakiga ni är!
    Jag blev det när jag slutade röka. Ickerökare är tråkiga.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Der Ficker skrev 2010-09-16 21:15:08 följande:
    Jag tycker det är äckligt att Jazzan sitter och fiser medan hon skriver till oss här
    Skitäckligt.
    Nu som ickerökare känner jag alla lukter mycket bättre och äcklas av allt.
    *skryter*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-09-16 21:18:09 följande:
    Tog du sista ciggen för en halvtimme sen nu, igen?
    17 dagar. Inga plåster, tuggummin eller snus eller annat tjafs.
     Inget. Begrips?!
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-09-16 21:28:11 följande:
    Ni tycker helt enkelt att ni är "för fina" för Idol?! Skrikandes 

Det är jag också *viskar* Men säg inget till de andra, för det är deras fredagsnöje.  
    Jag är inte för fin för idol. Jag är ett WT.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-09-16 21:31:32 följande:
    Ett jeansjacke-wt. Det hela är en skam för sthlm och jag vägrar kännas vid den.

Jag tillhör Stockholms stolthet. Med eller utan Jackan.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-09-16 21:52:51 följande:
    HAHAHA! Fifan vad kul.....

Hur ser din mus ut?

berätta NU! 
    En ny runknisse som ser dagens ljus på FL.
    *går och lägger mig*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-09-16 21:55:38 följande:
    Varför svarar folk?? Och vad är detta? Jag tror inte på att fittor kan se ut så... 
    Det här är FL. Här älskar folk att sitta och berätta i detalj hur deras kukar och fittor ser ut. Gråter
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-09-16 22:10:41 följande:
    Jag brukar försöka att undvika dem men det är nästintill en omöjlighet. Har du varit på ett badhus någon gång? Jag ska berätta hur jag ser på upplevelsen

Man kommer dit och tänker byta om. Följande obligatoriska moment ingår i besöket.

Tanter kan inte ställa sin "badväska tillika stadiumbag på bänken. Den ska stå på golvet. Det som sedan ska packas upp ur den packas inte upp innan nakenheten är fullständig. Detta gör tanterna med raka ben framåtlutande och helt ointresserade av att små människor som jag lätt skulle kunna fastna med huvudet i muffen på dem om vi gjorde en oförsiktig rörelse.

Vidare går man in i duschen där man förvånas över hur folk skamlöst rengör sig nertill grundligt som om de vore helt ensamma och hade blivit våldtagna nyligen. De skrubbar och gräver och använder sedan handduken som någon form av tandtråd genom att dra den fram och tillbaka i underredet med ett järngrepp.

På vägen ut till bassängen råkar man trampa på någon annans blöta och äckliga borttappade plåster och kräks lite inne i munnen. Man hoppar i bassängen och simmar en längd bara för att upptäcka att den feta tanten i blåblommig baddräkt som håller på att klättra ner i bassängen har fullt av vita fläckar under ena foten. Vårtmedel.

Då ger man upp och går traumatiserad till bastun bara för att upptäcka att det på den mittersta bänken sitter en kärring och skrevar brett. Helt naken. Kärringen kommenterar att man inte får ha badkläder i bastun.

Man slutar bada på badhus.  
    Pssst... du glömde: en del ställer sig och rakar sig i duschen också.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Crake skrev 2010-09-17 17:55:46 följande:
    d.v.s. inget nytt. 
    Träligt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla