Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

etanol skrev 2011-08-22 18:50:45 följande:
    Men först efter att hon supit ner sig, sa sjuksystern...

Förresten, lärt dig stava på bolibompa eller?

om jag lärt mig stava sa hade det inte sett ut som det gjör... jag är en san där dyslektiker vet du
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-08-22 19:03:52 följande:
    I runda slängar ja.
    vet grannen om detta? *omsorgsfull medmeniska*
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-08-22 19:18:10 följande:
    Näe, vadå? Då kan han smita ju.
    du menar alltsa att en statligt anstäld vardpersson har sagt att du far ta grannen med vald om han vill eller ej... *skakad*
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-22 19:42:48 följande:
    Diklestiker...åfan, ber om ursäkt för att jag (än en gång) trampat i klaveret...börjar faktiskt bli lite av en expert på det området, nåt att lägga in i cv´t kanske...
    INGET ATT BE OM URSÄKT ÖVER HELLER. jag är  värdsberömd och beryktigad för min stavning pa hela fl. om du inte förstar vad jag skriver kan jag försöka tolka om du fragar. (det är inte alltid jag lyckas eller kan utläsa vad jag skrivigt men jag försöker med ett tappert leende)
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-22 20:01:07 följande:
    Tack knisse! *pust* Du vet jag å kändisar, skulle inte ens känna igen mel gibson om han halka på mig och slank in k*ken...

Då så, finns det nåt att annat klaver jag kan trampa i tro...*letar*
    det finns det säkert! jag brukar hitta ett gäng per dag!
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-22 20:19:29 följande:
    Jag slår följe med dig då...så kan vi hitta på egna sånger som vi sjunger lite falskt för alla vi möter...
    Fick jag en ok på den?
    härliga tider. jag har just varit ute pa poromenad...
    och jag har bestämt mig för att sluta amma. kombinationen är inte slaende mer dunkande och varm
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-22 22:15:17 följande:
    Aj...*minns*
    Midka skrev 2011-08-22 22:06:09 följande:
    Wohooo! We have a winner!!
    Japp, inte så högt, har kommit på att det bästa är att ligga lågt på fl....Har aldrig haft så lite klagomål som nu...

Klart grannpappa (börjar på G) är lovligt gods (G) som man får ha mycket gos (G) med. Så står det i reglerna!
    ja... ganska exakt sa!. och jag svettas som en gnu... ska nog ducha innan flugorna som svirar runt mig faller döda till golvet. (och kanske lätta lite pa trycket)
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-08-22 22:19:39 följande:
    Ja... typ? Blir lite osäker nu. Tyst
    etanol skrev 2011-08-22 21:36:58 följande:
    Grannar och godingar, börjar ju på samma bokstav, så DÅ är det ok. *vet reglerna*
    Kan du förklara reglerna lite mer ingående? Rädd att göra fel här. Baby
    jag vill oksa ha en san sjuksyrra. var har du hitat henne? finns det läkare som skriver ut grannar pa recept med? (drägglar lite)
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-08-22 22:33:17 följande:
    Näää... hon bara rekommenderade att jag skulle dricka riktigt ordentligt.
    omg. dricka grannen! *rodnar*
  • knisse
    Midka skrev 2011-08-22 22:36:28 följande:
    *skrattar*

Men.... nej.... ska nog inte utveckla det!

kan du utveckla det?
Svar på tråden The return of the Lolilla