Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-08-19 17:52:05 följande:
    HA HAAA

Äsch *håller fram ett glas vin under näsan så du kvicknar till* Har dessutom slutat fisa fram ord - fast det skulle ju bli en youtubehöjdare
    det tror jag med!
    du skulle fa mängder med träffar
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-08-19 17:54:54 följande:
    "Talking browneye"
    vi far hoppas att du inte ha ett fuktigt utal!
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-08-19 17:57:37 följande:
    Eeeeeuuuwww - jag kan inte preata med asen.. bara sådär som Ace Ventura gör, men roligare än så blir det inte
    har du lurats hela tiden? vi som alla har trott att du var ett underbarn
  • knisse
    M C skrev 2011-08-19 17:58:34 följande:
    *dör*
    *dricker vin*
    ha, du njuter! vi vet att du njuter!
    (jag tränar pa att sätta komma)
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-08-19 18:17:41 följande:
    F´låt
    klart du är förlaten!
  • knisse
    Zimlis skrev 2011-08-19 18:19:29 följande:
    Nu återstod bara ett problem - vilken va rätt dörr att öppna.. kisade med de druckna ögonen och tre dörrar uppenbarade sej framför henne
    jag är dörren till det förgana sa den första dörren. välj mig och allt som har gatt fel i dit liv kan göras ogjort

jag är dörren till nuet sa den andra dörren, välj mig och lev för dagen utan historia och utan krav

jag är dörren till framtiden sa den tredje dörren välj mig och bestäm din hur ditt liv ska gestaltas.
  • knisse
    M C skrev 2011-08-19 18:28:27 följande:
    Mmm, erkänner my lord.

Men jag vet att ni ljuger, survin dricker man INTE!!!
    etanol skrev 2011-08-19 18:17:05 följande:
    "Flaskorna gick i golvet med ett KRAS och hon kände små svettpärlor som sakta letade sig ner mellan brösten.
    Hur skulle hon klara sig ur denna knipan? Doften av det sura vinet letade sig in i varje por och den blommiga duken som hängde ner över bordet hade blivit alldeles fläckig.

DÅ ringde telefonen och hon svarade med darrande röst; Hallå? Medans den som ringde talade spred sig ett lugn över hennes ansikte, och ett leende lekte i mungipan. Hon visste att hon var räddad, att kvällen var räddad. Det skulle ordna sig"

HALLÅ ALLA, det kommer en lastbil! Med öl å vin å sprit!!! *jublar*
    det bränner man bränvin av eller?
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-20 17:13:48 följande:
    Nä men då dricker du ju i onödan...
    nä det är gott ju!
  • knisse
    etanol skrev 2011-08-20 17:19:46 följande:
    ...och onödigt...finns ju weizbier *stavas?* MED alkohol...
    men det dricker inte jag. jagn har fatt nagon skumm mentalsperr mot allt som smakar alk. jag maste nog ga pa terapi
Svar på tråden The return of the Lolilla