• Bam

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 18:53:44 följande:
    Är det fisbok som avses så ångrar jag för egen del att jag addat en del småbarn eftersom man då måste tänka på vad fan man skriver.
    Menar du att du tänker på vad du skriver? {#lang_emotions_surprised}
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    Hercule skrev 2010-05-03 18:55:51 följande:
    Kan man kräkas av för fet mat?
    Eftersom man kan bajsa på sig av fettig mat så borde man kunna spy av den osså. {#lang_emotions_throwup}
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-05-03 19:40:46 följande:
    Fejjan verkar helt knas ju. Har ni er själva som vän? Kolla det.
    Ja, jag har en jävla trevlig vän som är misstänkt lik mig själv. Namn och allt. Ska jag bli orolig?

• Bam
    Ord blind skrev 2010-05-03 20:07:35 följande:
    Varför får han inte ha fisbok? Är det ett flashbackkonto du säger nej till förstår jag det men varför du nekar honom fisbok kan jag inte förstå. Tror att det kan vara en bra väg in i internetvärlden då han är så pass ung och du förhoppningsvis får sitta med i början och kan förklara vissa saker. Eller?
    Jag kan inte förstå varför han ska ha ett? Han träffar alla sina vänner i skolan.
    Och efter skolan så kan dom snacka på MSN.
  • Bam
    Ord blind skrev 2010-05-03 21:01:59 följande:
    Han vill väl "vara med". Vad är det som du anser vara så farligt med fisbok? Spelar det egentligen en sådan jätteroll om han har ett konto? Vad är det som ska/kan hända menar du?
    Inget farligt direkt.

• Bam
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:04:29 följande:
    Jag känner inga 11-åringar som har facebook. Facebook hade åtminstone tidigare en åldersgräns, att man måste vara minst 15 för att få skapa ett konto. Vet inte om det ändrats nu. För mig kvittar det egentligen om barn får ha facebooksidor eller ej, det tycker jag är något som de måste komma överens om sinsemellan i familjen. Dock, med tanke på en del saker som skrivs av mina vänner på facebook, (inte minst i Lolillagruppen ) så är jag tveksam till att jag skulle vilja att mina egna barn hade konto där
    Tack! Det är just därför jag älskar dig mest av alla här. Du har insikt!
  • Bam
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 21:10:03 följande:
    Är faktiskt impad över att din son ens har diskuterat grejen med dig och inte bara skapat ett account
    Vi har en bra dialog.
  • Bam
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:10:04 följande:
    Det är bara för att jag vet vilken äcklig människa jag själv är, och förmodar att alla andra är likadana
    Så min kärlek betyder inget?

• Bam
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 21:11:21 följande:
    Har fruktar din vrede va?
    Vid vissa tilfällen.
  • Bam
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:13:26 följande:
    JA! Den betyder allt! Det är för den jag lever och andas! Och jag är överlyclig att du nu älskar mig mer än Nicket, som var din favvis för några dagar sedan, för då krossades mitt hjärta
    Bra! Men nicket kommer ändå alltid va min favvis. Men jag älskar dig mer!

Svar på tråden The return of the Lolilla