• Bam

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-05-03 21:17:32 följande:
    Jag älskar dina bananer också, som alla andra hatar
    Visst är dom fina?

Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:19:37 följande:
    Haha men jag hade ju definitivt inte låtit min 11-åring sitta på FL heller
    Inte jag heller.. Så du stödjer mitt beslut om att inte låta L ha FB?
  • Bam
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:44:00 följande:
    Har en släkting som lät sin son styra hela familjens vardag när han var typ 12 år. Bara för att de inte orkade säga emot honom. Hade de bestämt att göra nåt särskilt så kunde han sätta sig på tvären och så fick de slopa alla planer och göra nya, bara för att han inte kände för det just då. Och yngre syskonen blev lidande.Nu tror jag ju inte att din son är alls sådan, men jag tycker det är hemskt att se föräldrar som har NOLL auktoritet utan dansar helt efter ungarnas flöjt.
    Det där lät ju hemskt!
    Så är det inte här. Men det betyder ju inte att det inte blir diskussioner om vissa saker.
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-05-03 21:45:10 följande:
    Vill bara säga en sak: jag ÄLSKAR jeans!!!
    När gifter du dig med lollis?
  • Bam
    Ord blind skrev 2010-05-03 21:47:23 följande:
    Var tvungen att diskutera detta med min man som för övrigt HATAR fisbok. Hans spontana kommentar var, då skaffar jag också ett konto och kan på så sätt få en liten överblick om hennes (våran dotter tog jag som exempel) privatliv, en vägledning över om hon har några vänner och vad som försegår i deras umgänge och så vidare. Och jag som är hunsad av min man kan bara hålla med...
    Jag har bestämt att L INTE får ett fisbok konto.
  • Bam
    SimplyTheBest skrev 2010-05-03 22:04:10 följande:
    Minns ni Bams felupplagda nr? Som jag sms:ade & sedan ringde en man?Nå...han sitter full som en alika ikväll & ringer via dolt nummer. Kul.
    Fan vad alla vill ge mig dåligt samvete ikväll.
  • Bam
    Ord blind skrev 2010-05-03 22:06:47 följande:
    Man ska helt klart göra det som passar en själv bäst. Det är min åsikt i det mesta. Du bad om en åsikt och jag gav dig min (och min mans fick du på köpet... )Får jag fråga vad du motiverar ditt beslut med? *nyfiken*
    13årsgränsen?
  • Bam
    Ord blind skrev 2010-05-03 22:13:54 följande:
    En så god anledning som någon! Hade för övrigt ingen aning om att det fanns en åldersgräns på FB ska jag erkänna...
    Det finns.Och just därför får L inget konto.
  • Bam
    Ökänd skrev 2010-05-03 22:16:45 följande:
    Ajajajajaj... det värker i blåsorna i fötterna, i vristerna, i knäna, i låren och i röven. Och i magen. Ska aldrig mer motionera. Nu måste jag gå och lägga mig och försöka förtränga dessa dumheter jag sysslat med. Nattis på er!
    Kan böldröven vara online så kan du med!
  • Bam
    2timearound skrev 2010-05-03 22:23:26 följande:
    När du hånar mig så hoppas jag att du verkligen inser att jag har en rojd stor som en jordbugge i rumpan. Den gör ont utan bara helvete och jag börjar få verkliga problem med att fortsätta vara en god person.
    Vill du påstå att du var en god person innan hemmorojdisen?

*LOLAR*
Svar på tråden The return of the Lolilla