Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Närå här är tvåan som jycklo

lokisse skrev 2010-10-08 23:23:48 följande:
    vill du ha bökling?
    Åh fan det var nog flera år sedan jag sist åt det. Ja tack!   Lite lapin?
    lokisse skrev 2010-10-08 23:31:59 följande:
    vi äter kvälls fisk i kväll älskar rökt fisk överhuvudtaget och bökling är en höjdare.

lite lapinkulta är inte fy skam det heller
    Trefligt värre! Jag gillar verkligen viss fisk såsom böckling men har aldrig fått vana på att äta det så tyvär faller det bort pga glömska.

Lapin är verkligen guld  
    lokisse skrev 2010-10-08 23:39:34 följande:
    vi har en fisk mann som star utanför afären med en fisk vagn en gang i veckan sa da brukar vi passa pa och köpa upp oss pa lite olika go bitar
    Härligt fisk är ju dessutom så nyttigt!
    lokisse skrev 2010-10-08 23:46:54 följande:
    nu är mopsen slut över färdig och förbi det är alltsa dax för sängen.
    Sov så sött smarriga smarta smula!

Morrn morrn!
    Fick faktiskt lite ont i hjärtetrakten i gårkväll, har ni hört om grabben som tog livet av sig live på flashback?
    https://www.flashback.org/t1322408     

Förstår dom som inte tog han på allvar först med tanke på nicket och så.

OBS kolla nu inte några länkar till bilder i den tråden för som sagt han laive sände hela händelsen, jag har inte gjort det men vet att det finns länkat i fb tråden

2timearound skrev 2010-10-12 08:41:45 följande:
    Ja, jag såg en tråd om det här. Hemskt. Men jag vågar inte klicka på några länkar, alldeles för blödig.
    Lika bäst det. Länken jag postade går till killens tråd på flashback och i den tråden finns länkar till hans självmord. Så oerhört tragiskt han skrev innan han gjorde det något i stil med att han skulle skynda sig för att blev osäker.
    lokisse skrev 2010-10-12 09:24:59 följande:

varför har dom inte tagit bort den traden?

Fb är väl typ extremliberal och "censurerar" bara ot.
    2timearound skrev 2010-10-12 09:33:49 följande:
    Nu ska jag berätta nåt roligt istället.

Axel har en period med ganska mycket växtvärk. Så jag masserar hans ben ganska ofta med lite kräm efter badet. Då är musklerna varma och han tycker det känns mycket bättre på en gång. Sen har han haft en period när han klagar lite på att han har ont i snoppen. Det verkar uppstå efter att han har kissat, vet inte om det blir något vaccum eller så men jag har tittat försiktigt och kan inte hitta någon direkt anledning. Om det fortsätter ska jag såklart gå till doktorn med honom. Nu till det roliga

Igår kom han efter att han hade kissat och bara -Mamma! Jag har ont i snoppen! Uuuuuääääähhhh!

Jag bara -Ja, lille, jag vet inte riktigt verför, men det brukar ju försvinna efter nån minut?  

Han -Det gör OOOOOONT!

Jag -Ja, jag förstår, stackars....... 

Han -Du kan massera mig mamma?

Jag -Ehhh.....nej. Det får du göra själv.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
    Den där historien kommer han få lida över när han blir äldre!
    Sven Justus skrev 2010-10-12 13:33:46 följande:
    Vaccum?!
    Tror även hon kallar knulla för mysa och fittan för framstjärten, bara le lite och nicka medhållande åt hennes vannsiniga ignorans.
    lokisse skrev 2010-10-12 13:56:55 följande:
    det kommer att svida i hennes mammahjärta att se ditt inlägg hon kommer att tro att du har ont i tjejmagen och be dig ga och pulla sa du blir pa bätre humör
    Precis så!!
    Sven Justus skrev 2010-10-12 14:06:59 följande:
    lokisse skrev 2010-10-12 13:56:55 följande:
    det kommer att svida i hennes mammahjärta att se ditt inlägg hon kommer att tro att du har ont i tjejmagen och be dig ga och pulla sa du blir pa bätre humör
    Visserligen, men jag ville få klarhet i hur detta vaccum har uppstått. Pratar vi vaccum som i att snorren komprimeras ihop eller vad för vaccum pratar vi om?
    Tror hon menar som när man för upp en öppnad pomacflaska i tvåan.
Svar på tråden The return of the Lolilla