Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-26 12:47:09 följande:
    Din dumma kossa Fan vad jag nu ångrar att jag sa till dig i morse att jag saknar dig.
    Men fakta kvartsår du har saknat mig i all min vidriga prakt!

Fan jag är vidrigt jävla apnervös, sitter nu och äntar på att gyn ska ringa upp men oavsett vad dom säger så tänker jag åka in och bli kollad.

Fan sist jag var med om nått lite liknande var när fosterhinnorna låg och ruttnade där inne, kanske därför jag är så jävla nervös nu.

lokisse skrev 2010-10-26 12:48:31 följande:
    helt klart!
    annars lär du aldrig fa reda pa vad det är i allafall inte palitligt. jag menar en läkare kan inte hjälpa dig pa ett kompetent sett med sa svara saker
    Sant! inget slår den sammlade kraften av fl:s entelegens
    2timearound skrev 2010-10-26 12:49:36 följande:
    Jag saknar din bajsförlossning......har nog aldrig skrattat så högt åt något här.
    Blev faktiskt ganska nöjd med den ångrar nu att jag inte sparade den innan jag mördade PhrinCheZzanEirasmammsing80
    2timearound skrev 2010-10-26 13:12:08 följande:
    Nu ska jag dra, hoppas de kollar upp dig Nickolina. Du kan väl meddela sen.
    Dom har inget val om jag å ska stå inne på akuten bland alkisarna och visa blopuddingenHjärta
    lokisse skrev 2010-10-26 13:00:46 följande:
    det är mycke möjligt att det är anledningen till din nervositet ja.

när ska man kolla upp sig efter barnafödandet? borde kanske fixa tid hos gyn snart (om jag törs efter fisen)
    8 veckor efter förlossning ska man på efterkoll, jag struntade i min ringde igår och bokade tid för en då jag fått ut lite knepigheter i en vecka.
    2timearound skrev 2010-10-26 14:31:16 följande:
    Hur går det? Har du hört nåt?
    Jorå jag fick en tid och blev så grundligt genomsökt som man kan bli när man mensar. Jepp mensen kom ju igång idag. Känns bra iallafall, läkaren var väldigt noga och trevlig.
    Han sa att jag ska återkomma efter menstruationen om det då fortfarande kommer bruna slemmiga knepiga grejer så som det gjort i nu en vecka.
    Det enda han kunde tänka sig nu var att det var nå slemmhinnor även om han inte kunde förstå varför det skulle vara så.
    Jazza skrev 2010-10-26 14:38:51 följande:
    Själv födde jag ut mina, som ett präktigt brännmanetsfoster, rakt på golvet i duschen... Det var det, i särklass, mest absurda jag varit med om, i hela mitt liv. Det vill säga en hel del. Åk in, genast!!! Har du ont ngnstans? Feber?
    Mysigt. Själv med min fina trånga icke av  vaginala förlossningar förstörda fitta så kom dom inte ut av egen maskin. Men förstår så väl att dom bara splosh rammlade ur dig.   

Viss är det sjukt inget man kan vara förberedd på. *ryser*  JAg vägrade att se min efter att hon plockadt ur dom, räckte med det jag sett hänga ut.
    Jazza skrev 2010-10-26 14:39:35 följande:
    Du struntade i efterkontrollen? Jävla mongo
    jaSkäms jo jag vet
    Jazza skrev 2010-10-26 17:59:21 följande:
    Då har du lärt dig din läxa nu och efter kommande fem ungar kommer du att gå dit, no?
    Näver näver näver!! Hade jag varit yngre och om min kropp inte tagit så mycket spö så visst gärna ett fotbollslag. Nu är det nej tack så mycket inga fler ungar här int!

Blev bra rädd nu när läkaren kollade med ultraljud, efter att ha kollat en stund så vände han sig mot mig och sa.

Jag ska först kolla klart sedan berättar jag för dig vad jag ser.

Förstod då att jag hade typ cancer men när han plötsligt fotade och tog ut en ul-bild så dog jag nästan av skräck. Fan tänk om jag är på smällen spontant?!

Gissa om jag blev lättad!!
    Jazza skrev 2010-10-26 18:01:12 följande:
    Absolut, det är så det blir, när man är en riktig kvinna. Det är värt allt

Ja, det är helt sinnessjukt.... Jag trodde faktiskt att det var livmodern som kom ut, fast större, liksom..... Galet!
    Ja jag med. Fattade inte vad det kunde vara förutom livmodern eller någon annan bortsprungen inälva.
    Jazza skrev 2010-10-26 18:01:40 följande:
    Nu sticker jag och tränar, baj baj bitches!
    JA just ja...
Svar på tråden The return of the Lolilla