Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-14 09:27:17 följande:
    Eller simhud mellan fingrarna *tror*
    Han har nog inte tagit bort lösnaglarna från igår.

*funnit lösning-nöjd* 
  • Midka
    Jazza skrev 2010-11-14 09:30:28 följande:
    *också hemskt nöjd*

Då vet vi, slipper vi tjöta mer om det. Då kan vi prata om din vedervärdiga musiksmak. Är du medveten om att de låtar du lagt in, idag, bara är sånt man får sjunga på (extrema) fyllan?
    Eller på morgonen om man är bakis och behöver pigga upp sig.  

Idag har jag ingen sådan ursäkt, dock...    

Säg inte annat än att du blir glad av denna:

Lou Bega – Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) 
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 09:33:50 följande:
    Grattis att fina trådpappor på Fars Dag. {#emotions_dlg.flower}
    *nickar och håller med*
  • Midka
    Jazza skrev 2010-11-14 09:35:30 följande:
    Oh, jag var så smart igår. Kokade vatten och hällde på termos, tog med kallt vatten i sportflarra och vällingpulver i nappflaskan... Imorse när S vaknade 05,40 kunde hon genast få välling och somna om. Vi sov till 7,40 istället. Behövdes!

Jag har så jääävla ont i min fot, idag, bara..... skall tejpa den inför träningen och se hur det känns, efteråt, idag. Fuck!
    wooow! Bra jobbat.
    Synd på foten.... har du provat massor av Katt (tiger)- balsam på?
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 10:08:02 följande:
    God morgon!

Eller nått...
    God morgon!

*skynda er att säga hej annars blir hon sur* 
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 10:12:13 följande:
    Haha...Midka - det är ingen fara

Semp: har du fått något idag?
    *skratt*
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 10:14:17 följande:
    Midka, är du nån typ av.........svartrockare eller så? Eller omformulerar, är du sådär konstig som Nicket, med hennahår, mycket svart kajal, korsetter och wreith-masker, typ lajvare? 

Menar du så här?

">

Tyvärr... får göra dig besviken. Jag är mer åt 

http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2009/03/08/1.1490822TS1278272762115_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

men önskar att jag var  

http://www.princessx3liveandfriends4everlove.com/bilder/mobile/betty_boop__l_pp30772a.jpg

• Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 10:24:11 följande:
    *asg*

Fy fan vad kul, jag blev just "swept of my feet".

men ärligt, Maud? Jag kan hjälpa dig, det är en av mina superkrafter. Att förvandla ordinary people till extraordinary  
    *skratt*
    Maud är nog mer för att jag är så jäkla präktig. Vågar/vill inte sticka ut hakan så att folk blir ledsna (även om de är puckon). Utseende är nog ganska varierat. Har gått upp och ner som en uppblåsbar Barabara i vikten men nu lyckats få kontroll så jag är hyfsat nöjd.  
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 10:30:15 följande:
    Passar på att påminna alla som vill vara med och skicka matpaket med Hoppets Stjärna

26:e nov är sista inlämningsdag.

Julen kommer bli mycket roligare om man känner att man även gjort något för att någon annan ska få en jul. alla fina generösa (ej lata) människor i tråden.

www.familjeliv.se/Forum-5-158/m54702117.html
    Jag är så jäkla ambivalent till sånt här... Om man gör det är det lika med att man köpt sig fri en stund då?
Svar på tråden The return of the Lolilla