Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-14 10:32:31 följande:
    Drar du upp eller ner medelvikten i tråden?
    170 cm och 75 kg. Vet inte om det gör medlet uppåt eller neråt. Oskyldig
  • Midka

Jag ska försöka göra ngt hemma en stund. Obestämd
    Ses!

• Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 10:38:16 följande:
    Det blir nog ner ska du se
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 12:31:15 följande:
    Känner mig lite nere idag men jag vet inte varförRynkar på näsan
    2timearound skrev 2010-11-14 13:46:44 följande:
    Jag med. Men för första gången så fick jag en känsla av att julen kanske inte blir så dum ändå.

Det kanske iaf går att uthärda. Jag slipper jobba julafton om jag vill och jag slipper svärmor och svägerska om jag vill. Jag får vara hemma och ha jul på barnens villkor och behöver inte göra julkort och ha adventsfirande om jag inte vill. 

Annars brukar jag älska allt det här, det är liksom det jag gillar. Men i år känns det mest jobbigt, press liksom.

Jag brukar ha adventsfirande på 2:a eller 3:e med bara hembakat godis och kakor och bröd. Massa kompisar och glöggmys. Men bara tanken på det och hemgjorda julkort får mig att vilja krypa ner i sängen. 

Men sen ändå.....idag fick jag en liten känsla. En bra känsla.  

Bara härda ut....
    Själv har jag mest gått runt och surat. Gillar inte när jag är sån. 
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 14:35:12 följande:
    Jag tänkte åka in och botanisera i deras butik Köpa den tapeten och kolla på lite el också. Men deras öppettider stinker. Ons-fre 12-17. Vem fan har möjlighet att handla då liksom? Arbetslösa?  
    Alltså... lever du på att bygga dockskåp och sen sälja eller är det en ovanlig hobby?
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-14 14:38:57 följande:
    Vad perverst det låter när du säger det så. Jag är en pysslare det vet du. Men jag håller på och inreder lillans skåp, det är liksom helt kalt. Vill du se en bild? 
    Ja!
  • Midka
    Erasmus skrev 2010-11-14 21:44:49 följande:
    Då får du faen krama lääääääängeeeeeee.
    Jaa! Med det paketet behöver man krama mycket för att nå runt!  
    Jag har haft en skit start på dagen som blivit bättre och så kröns dagen så här :

Jag loggar i på FL, går in på denna tråd och vad ser jag? Ett stort, huge, blått paket. Sicken dolme! Kan man bli annat är lycklig?  Solig 
  • Midka
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 21:50:46 följande:
    Klart jag behöver det...och du ammar lite då & då. Vi kommer vara grymma på detta
    Amma vem? Vet inte om jag vill veta mer om detaljerna...  Förvånad   Tyst   Kräks    Oskyldig
Svar på tråden The return of the Lolilla