• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-30 22:54:36 följande:
    Kan någon av er gå och ta bort min make och borsta mina tänder? När ni ändå håller på vill jag gärna ha en supp till. Går det bra?
    Supp? Är du skruvad eller VAD?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 23:02:18 följande:
    *viskar* Hon har problem i analen. Fast jag tycker faktiskt synd om henne.
    *viskar* Ajjm sorry! Jag ber om ursäkt för att jag väser så högt, men jag är faktiskt inte m´nykter!
    2timearound skrev 2010-04-30 23:01:50 följande:
    Vad menar du ditt gamla lik? Ska jag ha ont eller?!
    Oralt. Säger bara det.
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 23:03:53 följande:
    Funderar på att duscha.
    JA.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-30 23:06:39 följande:
    Fyfan vad skabbigt. Mår illa av ohygienska personer. Det var lite problem när jag jobbade i butik & folk luktade illa när de skule prova kläder.
    Ja, fy fan.
    Men betänkt då att ungefär nästan alla som vill prova kläder ändå har ett litet intresse av att prova kläder.

Det har ni inte hästfolket. *urk* På våren kommer de fram, skjortorna som inte sett en tvättmaskin sen juni förra året.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-30 23:12:58 följande:
    Ska jag ta supparna oralt? Verkar äckligt. Det blir inget med det.
    Men herregud, kör vanliga orala tabletter!
    Suppar? *svimmar*
    Du är en analt orienterad vagina!
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-30 23:16:06 följande:
    För hemorojder? Finns det tabletter för det?
    PETA IN heter det. Barnolja och peta in. Går över på en snorkvart.
    Läser du inte böcker?
  • M C
    Bam skrev 2010-04-30 23:16:46 följande:
    Eftersom jag inte äter förpackningen så spelar det ingen roll.
    *goes au natural*
  • M C
    mumbuulu skrev 2010-04-30 23:18:01 följande:
    in the geeetoåååw
    *kör ekot* in the gettoooooo!
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-30 23:24:23 följande:
    Sen kan man ju fråga sig varför hon sa godnatt för 40 min sen och sitter här fortfarande.
    För att du vill ha dina lollifixar.
  • M C
    mumbuulu skrev 2010-04-30 23:22:47 följande:
    Jag fick suppar när jag var sjuk. Tog en och satt där och såg våldtagen och skräckslagen ut. 
    2timearound skrev 2010-04-30 23:22:37 följande:
    Nu ger du dig! Du trodde det var något annat eller hur?! Så försökte du lura mig att ta nån skum tablett. *morrar*
    Herregud, prova "peta in" först nästa gång.

HemorR - det är ändtarmen som kommer ut. Peta tillbaka (som att bli våldtagen av sitt jävla finger i smärtkänsla) men skiten går över inom några minuter.
    Nu vet ju inte jag exakt hur alla H ser ut eller hur alla H känns men mina är fan... som att sitta på taggtråd.
    Men lite barnolja och lite bestämt petande får alltid bort skiten.
    Skadar inte att prova, eller hur?
  • M C
    Bam skrev 2010-04-30 23:30:21 följande:
    typ.
    *håller med*

*grovhånglar lite på Bam*
Svar på tråden The return of the Lolilla