• M C

The return of the Lolilla

Ohooo, modevisning! *bänkar mig och vässar elaka tungan*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-05-04 07:16:53 följande:
    Ok, vem av er är det som går i funderingar om att skaffa ett barn till?  www.familjeliv.se/Forum-4-51/m52327449-1.html
    Hahahha, trollvarningarna står som spön i backen!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-05-04 13:39:06 följande:
    Det är inte bara denna dag som är skit egentligen. Hela mitt liv är upp och ner just nu känns det som.Börjar dessutom känna mig tveksam inför majfesten   (slå mig inte!!)
    Men gumman, det låter inte bra alls! Men du får inte ändra dig nu, se det som ett sätt att få rätt köl igen.
    *kramar om*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-05-04 18:47:21 följande:
    Eller så kan du bara titta på mig och känna skadeglädjen över att du är ung och fräsch och att en annan är gammal och skröpplig. Det borde pigga upp.
    Instämmer! Du är en ung och pigg snärta, vi är gamla och skröppliga. Sånt blir man alltid glad av.
  • M C

Äh, 30 var väl ingen match. Tyckte 25 var snorjobbigt. Kriserna lyser med sin frånvaro. Det är väl snarare "vad ska jag jobba med när jag blir stor" som är lite jobbigt.

Utviket: persika är gulligt! Jobba är dessutom karaktärsdanande. Keep up the good work!

Jazza: ta nån bra bild att ha på studenten!

• M C
    Ökänd skrev 2010-05-05 13:25:27 följande:
    Fan va vidrigt. Hatar folk som håller på och äcklar sig typ hostar och snorar. Hatar de som snyter sig bland folk också. Fan gå in på en toalett och äckla er.
    Hatar du mig?

Jag tvärsnyter mig hellre i folksamlingar än att det börjar rinna ner en elva på överläppen. Du vet, vååååren...
  • M C
    Krätchen skrev 2010-05-05 13:34:08 följande:
    Blabla. Du är otrogen!!!Din kuk ser liten ut*plockar fram förstoringsglas*Fortfarande liten.
    Om du vill hångla med KUKEN är det väl isf bättre att du hänger här.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-05-05 20:15:49 följande:
    Idag verkar ju FL vara helt bortom all hjälp
    Det blir bara värre och värre.
  • M C

En gång hade jag så fruktansvärt ont att jag köpte den där krämen och smörjde på. Jag trodde jag skulle DÖ! Jag skrek rakt ut, hoppade rakt in i duchen och tvålade bort all evilcream.
    Men det gick över!
    *ryser*

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-05-06 09:28:36 följande:
    Ögonkrämen eller rumpkrämen?
    Rumpan.
    Jazza skrev 2010-05-06 09:26:02 följande:
    E har vattkoppor, värsta dagen idag, antar att detta är kulmen. Har fått Tavegyl utskrivet, som farfar är och hämtar nu....Heeela snippan är full Jag får klåda bara av att titta på henne, hon är helt megaprickig
    Åhååå, stackars liten! Du får peppa henne med att det hade blivit ännu jobbigare om hon fått den om några år.
Svar på tråden The return of the Lolilla