• M C

The return of the Lolilla

Nu ska jag iväg på ett klädparty, sen kommer det gäster. Oh, behave idag gullungar!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*tittar in*
    Har shoppat barnkläder för 800 spänn. Mini är skitläcker i orange outfit!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-27 15:37:15 följande:
    Coolt!
    Ibland är det skitläckra kläder och ibland som idag dötrista. Men så plockade hon upp förra årets reakläder och där låg den orange outfiten och bara skrek mini!

www.gangstar.se
    Jag råkade skriva .com först. Det var inte barnkläder.
  • M C

Kul tråd den där "hot" tråden. *not*

• M C
    psychocandy skrev 2010-02-28 00:24:46 följande:
    Jag gillar! Skönt sound!
    Ja, visst är det! De är ju störtsköna, lite lagomt avslappande!
  • M C

Iallafall har jag varit rätt "på" i hot-tråden, vi får se om det håller. Hon öppnade dörren själv och jag smackade till.{#lang_emotions_dreamer}
    Jag har förmodligen PMS och tittar på vinterstudion med tex en allmän ursäkt och tillhörande "Im sorry" i bakgrunden. Otroooligt roligt!

• M C

Imitationer!
    SVT2!

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-02-28 00:44:42 följande:
    TV-utbudet från igår:
    " target="_blank">

Jag såg glimtar av det dät, men jag kunde fan inte titta! Jag skämdes ihjäl!

Alltså, seriöst, jag garvar ihjäl mig! "Är det lika flamsigt varje dag i början på studion?" frågade jag makenbaken. "Ja", säger han.
    Bara som en liten köttbulle för att få er in på spåret:
    http://svtplay.se/v/1898384/olympiska_vinterstudion/ejeborg_imiterar_och_tranar_pa_pops?sb,k125768,1,f,-1
    eller
    http://svtplay.se/v/1891853/olympiska_vinterstudion/jonas_karlsson_om_sina_latval?cb,a1855086,1,f,-1/pb,a1853315,1,f,-1/pl,v,,1898384/sb,k125768,1,f,-1
Svar på tråden The return of the Lolilla