• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-01 12:01:38 följande:
    Nej, alltså du har helt rätt! men det kanske är för mycket att begära att andra, mindre begåvade, ska förstå?

Jag tittade på bilder på din man och då hoppade loggan ut ur datorn.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag kunde inte bli av med mitt gamla namn fort nog. Kunde bytt redan i tonåren. Det jag har nu är morfars.

Förutom att gamla är svårtstavat så är den personen jag var då inte samma som idag. Är mycket bättre såhär.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-01 14:56:21 följande:
    Fucking retard! 
    " target="_blank">

*asg*
    Vilken jävla idiot?! Hur kan det finnas kvinnor i hennes situation som ens kommer på något sånt?
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-01 16:22:57 följande:
    har du killat nagon och tagit över dennes identitet?
    Ja.
  • M C

Jag garvade högt och länge iallafall!

• M C
    2timearound skrev 2010-03-01 17:03:55 följande:
    Kallas industridesign. Det är fint till vita hem. *tipsar* Men det vet du ingenting om, har jag sett.......
    Ohooo, vilken snärt!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 17:05:45 följande:
    Vad garvar ni åt?
    Åt mesens gnäll och psykos oväntade talang i berättargenren.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-01 17:06:27 följande:
    Inte som den jag precis fick av dig!
    You like it...
  • M C
    psychocandy skrev 2010-03-01 17:10:48 följande:
    Aj........... aaaj.....
    Mmm, bra träning för magen blev det.
Svar på tråden The return of the Lolilla