• M C

The return of the Lolilla

Men herregud tvåtajmern, ta inte ut dig! Vi vill ha sällis, inte VM i matlagning! Dessutom är vi flera som kan hjälpa till att knäcka ägg, typ.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-05-27 22:32:42 följande:
    Tjena. Ska du ställa dig och laga mat när du kommer då eller? Efter lång resa och shopping? I think not. Då vill du korka upp vinet och sitta ner och njuta.
    Jag är alltid redo att knäcka ägg!

Även om jag föredrar att bli serverad så måste jag ibland kliva in och köra ut folket som står i köket.

Det har hänt, no kidding.{#lang_emotions_tongue_out}
    Min kräsenhet gör före min ev trötthet.{#lang_emotions_sealed}
    Men ibland låter jag bil bara för att slippa bråka med folk.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-05-28 11:45:00 följande:
    Hallo, är ni alla på resande fot eller?
    Nope. Åker i morgonbitti.
    Tidigt.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-05-28 15:47:30 följande:
    Till er som ska hem till 2:an och kackla; hadetsåtreflickt.Till er andra; Jag har bokat resa till oss alla i november - då åker vi till Karibien...och där ska kryssas runt bland kobbar och skär.
    *flin*
    Jag kan bära väskor! Eller snarare, jag kan betala en väskbärare!
  • M C

Hello bäjbs!

• M C
    lokisse skrev 2010-06-02 15:26:26 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m52855545.html

gah ja klart som korvspad att man säger ifran
    Difficile est saturam non scribere
    Ja, det är väl självklart att man säger ifrån men inte tusan skriker jag i onödan på främmande barn.
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-06-02 14:38:36 följande:
    Jo, du har rätt kissemiss.

Jag är en självplågare - det gör mig kåt på något vis.

Ni börjar känna mig ganska bra nu.
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!
    *kramar om*
    Jag gillar dina SMS, var hittar du dem? Länka!
  • M C

Saknar det inte ett dugg. Det är så mycket bättre nu, dyrt och gott vin, god mat, underbara ungar och fantastiska vänner. För att inte tala om spotyfi!

• M C

Gonatt gummor och flickor, mina linser kallar!

• M C

Heeeej...

*kollar vad jag har på v+crtl*

">

Svar på tråden The return of the Lolilla