• M C

The return of the Lolilla

Goda nyheter mina underbara kvinns(å mans) - men tyvärr bara för mig.
    Jag har fått tid hos naprapaten idag!
    Jag hoppas det går bra, det har ju faktiskt gått fel en gång och då blev det ambulans. Men det var inte den här killen.

Tjoho!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-01 09:41:52 följande:
    Det kommer gå skitbra. Aktare bara, för detta innebär att du kommer få måla hela sommaren
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    Just nu känns måla som en dröm.
    2timearound skrev 2010-07-01 09:49:20 följande:
    Hello girls!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Hello bjåtttifåll!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-01 09:55:31 följande:
    Jag vill ha min mintgröna balettklänning på mig idag. Men i så fall måste jag ha en liten kofta över och jag tror det blir för varmt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
    Balettklänning?
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-07-01 09:57:00 följande:
    Kul att du hälsar på mig också - verkligen.
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!
    Men det gjorde iallafall jag! Jag skrev dit mäns för din skull!
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-01 09:57:46 följande:
    Åh, jag skall ha min på trädgårdsfesten i Malmö... Men, vad fan skall jag ha till? Jag tänker att jag behöver ha ngt under, för att den är kort? (Ja, trosor, men vad mer?) Leggings känns lite konstigt till....
    Varför skall du ha kofta på?
    E4-trosor ska räcka. Det är hippt och inne att ha slampiga kläder nuförtiden. *inte så blind som åldern antyder*
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-01 10:01:22 följande:
    Eh,,, i din stad är det kanske det Här skyler vi våra könsorgan för främlingar.
    Mäh, E4trosor visar inte ens magen.
    E4-är bredden på den delen som sitter på höften. Tänk boxershorts!

Nu har du lärt dig nåt nytt idag!
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-01 10:04:33 följande:
    Inte riktigt lika fin som hans men idén är rätt!
    Visst är den sööööt?!

Jag vill ha en sån! *får genast bilder av Sven Melander iförd en rosa variant och skrattar så laptoppen hoppar*
  • M C

Sådär, men fråga ivkäll så är det bättre.
    Själv då?

Har ni sett den nya layouten? Liknar mer trad-forums-upplägg.

• M C

Den är en vanefråga.
    Jag föredrar sånna här forum där det inte är så mycket scrolla. Bara inte folk börjar sidfotsporra blir det här bra.

• M C
    Anonyhm skrev 2010-07-01 11:16:14 följande:
    Du har nog rätt  Men jag kommer att råka klicka på "ladda upp en bild" när jag ska posta ett par gånger

Ja, men som tur är kan vi väl läsa...Drömmer

Svar på tråden The return of the Lolilla