Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-14 09:11:38 följande:
    Han tror även, felaktigt, att ALLA kvinnor föredrar en gigantisk kuk. Han kan under inga omständigheter ta in att det kan finnas kvinnor som tycker annorlunda. *suck*
    MILDA MAKTER!!!!!!!!!!!!! DENNA MANNEN FINNS ALLTSÅ PÅ FL??????
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 09:12:41 följande:
    Jag är djupt chockad över din ytlighet. Välkommen till min värld!

Du, jag har en till "oddity"   att erkänna......men jag tror att den kan bli spiken i kistan för oss.  
    Berätta!!!!!! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 09:13:35 följande:
    Huh? Det vet du väl? Den skallige jävelen, Magnus heter han väl? Eller nåt.
    Haha NEJ han är ju gift med hon solfia som tycker att alla bleka är äckliga! Jag pratade om en fläskig dam med röd nacke! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 09:14:12 följande:
    Nicket kommer att tolka det som ytterligare ett försök "att vara intressant" , så jag vet inte.....
    Bry dig inte om det. Du är stark! Du står emot!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-14 09:15:56 följande:
    fast det var solfia som ville att hennes söner skulle gå och runka.
    Jag kom på det nu. Men hon fick ett utmärkt försvar av rödhaken i form av "ja kan man inte säga en sån sak till sina barn kan man ju fundera på varför man har ett så ansträngt förhållande". Jag kan nog, utan att ljuga, säga att jag har en väldigt bra relation till min far och jag har kunnat vända mig till honom med frågor som rör både mens och sex och diverse. Dock kan jag inte föreställa mig att vi skulle "skämta" så med varandra. Det kanske inte har med vårt släktskap att göra kom jag på nu...Faktum är att jag inte säger så till mina vänner heller. Det verkar så jävla skabbigt att be någon gå och tillfredställa sig själv. Humor på pinsamt låg nivå. Bajs är roligare.
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 09:25:18 följande:
    Nu förstorar du grejem igen. Helvete  nu blir jag så där nyfiken och ser fram emot något smaskigt. Har du gjort en vaginal plastik?
    Jag tror att hon har en stur putande leverfläck i mellangården. Det hade min kompis. 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 09:34:58 följande:
    Ja så är det nog. Med tjocka långa hår i en tofs som hon lessnat på att shamponera.
    lokisse skrev 2010-09-14 09:31:32 följande:
    jag vägde 103 när jag blev gravid med mopsen.
    för tilfället rasar kilona pa ett läskigt sätt.
    Vi tänker likadant. Jag tror att hon har försökt vaxa den men nu har den börjat blöda så det får bli en operation. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-14 09:40:43 följande:
    Ngn som har ngt bra alternativ till "sov nu för helvete unge..jag accepterar inte att du vaknar en gång i kvarten och gnäller  hela natten igenom igen! (sagt klockan 04.54 i morse)"? Ngt som har samma innebörd med verkligen fungerar?
    "somnar du inte inom 5 minuter sliter jag huvudet av din nalle"?  Annars kan du alltid se över vad du matar V med och om det går att ändra på det innan läggning. Det funkade för oss
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-14 09:46:57 följande:
    Han sänker en dryg två välling..samma som varje kväll. Och han packas ner i sin säng mellan 19.30-19.35 varje kväll. Som alltid.  Problemen ligger i att han har på tok för mycket snor i näsan och tycker att livet är fan så mycket roligare i vaket tillsånd än sovande tillstånd. Varje gång han vaknar fyrar han av världens fetaste leeden.
    Jaså en sån...Jag har samma problem. Min V vaknar inte och skriker och gapar och har ont. Han vaknar helt enkelt för att det är skoj att vara vaken. Skitglad är han och vill leka. Lagom mysigt. Kan ni inte testa lägga honom senare? V lägger sig punktligt 23.00 och sover till 9-10. Lägger vi honom tidigare vaknar han mitt i natten och tror att han har sovit middag. 
Svar på tråden The return of the Lolilla