• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-07-20 21:48:32 följande:
    Ge mig en sån i bröllopspresent!

Har inte hunnit läsa ikapp, men är nu desperat efter 4 avsnittet av TB. MC, har du koll på var jag kan hitta´t?
    Jepp, one sec.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-21 16:50:59 följande:
    Jazz detta riktar sig till Mfern eftersom det visat sig att vi delar ett intresse, undergångsfilmer

I vilken inbördes ordning skulle han rangordna följande filmer, alltså bäst först:

2012
    Day after Tomorrow
    Independence Day
    Armageddon
    Deep Impact
    War of the Worlds
    28 dagar senare

(om han svarar fel, kan det naturligtvis inte bli tal om något swingande när vi ses!
    Jag tar mig friheten att lägga dem i min ordning:

7. 2012
    6. War of the worlds
    5. Deep Impact
    4. Day after tomorrow
    3. Armageddon
    2. Independence day
    1. 28 dagar senare

Det blir så för att storyn är fördjävla dålig på de som är sist och att humor är skitviktigt. Det är bara 28 dagar senare som är trovärdig och blir läskig öht.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Glömde: Jazza; pöss tillbaka!

• M C
    Hercule skrev 2010-07-21 20:34:57 följande:
    Är det därför den är borta? Vad skrev du? 
    WTF? Borta? Nej nu jäklar!
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-21 19:49:25 följande:
    Nu släppte jag en bomb i soltråden. Hoppsan!
    Vad skrev du? Vad skrev de andra? Har idioten TS skrivit på sistone?
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-21 23:24:45 följande:
    Nu skall jag glo på gamla Sex n the city-avsnitt. Imorgon sticker vi på liten semester, sakna mig, det är en order!
    *saknar dig redan, as orderd*
  • M C

Hej och hejdå!
    SKa åka och bränna pengar, lön idag!
    Är jag inte fin? *snurrar* Har det gröna på mig idag.

Inget annat var rent.

• M C

Godmorgon, varför är Bamsi svart?

• M C
    BamBam skrev 2010-07-23 16:14:01 följande:
    Ja, vem skvallrade???
    Har jag inte berättat att jag är synsk?
  • M C
    lokisse skrev 2010-07-23 18:37:34 följande:
    du har fattat fel din mormor sa -du syns.(hjälpte inte att halla händerna för ögonen) inte -du är synsk.
    Jaha. fan. Här har man trott att man är Speciell också är man bara Vanlig.
    SKIT.

Nu är jag arg.

Nä, jag dricker vitvin - jag är inte alls arg. Har ju fixat badrummet!
Svar på tråden The return of the Lolilla