• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-07-27 11:50:54 följande:
    Tvillinng är mitt spel

Ska testa ditt tips! Tackar
    JA! Jag har slutat spela allt det andra, det är bara tvilling sen skitlänge tillbaka.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-07-27 15:16:19 följande:
    *Styrkekramar*

Idag var jag jävligt nära på att nita en person. Satan så jag ältat episoden!
    Kommer ut från BVC efter att ha varit där på hälsokoll med lillen karln går före och sätter honom i bilen och jag kommer efter hållandes lillan i handen.
    Framför mig ser jag några som vänder sig om och pratar riktning karln och tittar på mig, när vi kommit nära ser jag ett bekant ansikte som ler stort tittar på min mage och frågar om jag är gravid igen!?

Det var så jävla nära var inte alls på humör och hon var så uppriktig i sin undran det glosögda skogstrollet.Skrikandes
    Nej jag är bara fläskig/fet.
    Så säger jag. Det brukar få igen käften på dem.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

J: Usch, man får ju ont i magen av de där huvdfallen! Kul med klänningen!

Nu till nåt som är viktigare för mig:
    Gubben snickrar på verandan och han är så förbannat sexig när han håller på att jag släpade ner honom till sovrummet. (Ungarna gillar Harry Kotter så...)
    Hursomhelst:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m53674516.html
    Jag är ju inte gift med Matte direkt, det är ju Dr Reid jag hade till altaret. Måste se om det är fler än jag som tänker som jag gör.
    OBS: två omröstningar, länk i TS.

• M C

Tja bäjbs, nu åkte sista gästen. I vanlig ordning stannar det alltid nån tills sent.
    *trött*
    Jag har övat självbehärskning nu. Har inte gått sådär superbra.

• M C
    Jazza skrev 2010-07-28 20:50:22 följande:
    Hänt ngt speciellt, eller bara utmattande gäster?
    Svärfar, svärmor, morsan. Det har hänt.
    Morsan har varit som vanligt och jag är som vanligt efteråt.

Gästerna har haft kul, det är jag som är less.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-28 21:30:38 följande:
    Tack!
    Har iallafall inte gnällt som en gris den här gången, känns som att det skulle bli ältande. Är trött på att älta.

Jag dricker vin. Du med va? Skål
  • M C
    2timearound skrev 2010-07-28 20:24:21 följande:
    Varför skriver ni inget nu då era svettiga grisar?
    Gris ja, svettig, nej.
    Jag har en mindre rumpa nu pga den iskalla väderleken. Seriöst, 17 grader på gubbens födelsedag? I vanliga fall brukar det vara 30 grader varmt.
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-28 21:40:10 följande:
    Skönt, det är bäst att låta bli, man mår faktiskt mkt bättre.
    Ja, jag med!
    Det gäller bara att få gnälla så man blir trött på sig själv. Lättare att sluta då.Drömmer

Skål bäjb!

UNdra om gubben vill lira lite TP... Känner för att göra nåt aggresivt.
  • M C
    Hercule skrev 2010-07-28 23:02:03 följande:
    Från henne? Jag gissar att det var menat så, men jag hoppas att hon är ensam om sin uppfattning för om hon är det så bryr jag mig inte speciellt. Om fler tycker så är det ju förstås trist. 
    Från ett egon-perspektiv tycker jag det verkar rätt trevligt att ha en medhållar-kör. Tänk om man hade det jämt! Snacka om ego-boost!
  • M C

Man behöver vara lite blind för att missa allt fjongande på Kolmården. Djur är pilska, the end.

Svar på tråden The return of the Lolilla