Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Har du också kramp i huvudet? 

• Mariohn
    M C skrev 2010-09-15 16:46:56 följande:
    Jaha?
    Jag fattar inte ett smack, vet bara att jag absolut inte orkar med dramat. Det kan jag väl inte vara ensam om? Orka tjafsa liksom.
    Ingen annan heller. Nu slipper vi det
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 17:09:01 följande:
    Tack alla! Jag måste nog dricka vin ikväll. Men då blir jag nog kalas och somnar, det vore tråkigt när det nu är så sjukt mycket drama på gång. För det vill man ju inte missa. Kräks *irony*
    En del verkar ju ha missat det helt och har ingen aning om vad som hänt. Byta skor?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 17:11:47 följande:
    What?! Nu skämtar du med mig aprillo?
    Nejdå på något märkligt vis är det sant
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-09-15 18:11:20 följande:
    *lite lessen i ögat*
    Snyt dig i mitt hår det är ändå räligt!
  • Mariohn

Jag skulle vilja veta vad ni tycker om följande: Jag har ätit två mackor. För en timme sedan. Ska jag äta någon form av middag måste det göras nu medan den är varm. Men jag är inte hungrig eftersom jag åt två mackor för att jag inte hann med frukost och var jättevrålhungrig redan för en timme sedan. Om jag äter middag nu fast jag inte är hungrig eftersom jag åt två mackor för en timme sedan kommer jag att bli för mätt. Om jag inte äter middag nu eftersom jag åt två mackor för en timme sedan kommer jag med största sannolikhet att bli hungrig om en timme. Jag skulle aldrig ha ätit två mackor för en timme sedan. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-15 18:50:41 följande:
    Kräkas?
    Jazza skrev 2010-09-15 18:53:03 följande:
    Jag vill att du äter middag också. Sen två mackor till. Tack!
    Jag förstår att ni konspirerar mot min mage. Jag har bestämt mig. Jag tänker inte äta middag. Och om jag ändå gör det tänker jag kräkas i en liten påse och...skicka till berörda ( )
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-15 18:56:52 följande:
    Åh, det tricket är så jävla gammalt nu.....
    Det värsta är att den som skickar spyan får mest spya tillbaks, så att säga
    Undrar hur länge det kan pågå innan postkontoret får nog, så att säga. 
Svar på tråden The return of the Lolilla