Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-12-15 12:40:42 följande:
    Såg på fejjan att Jeanett Pattefett har flyttat. Få saker är så ointressanta. 
    Jag såg dig i en annan tråd. Det var verkligen en ...vad ska jag säga...ny sida av dig. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 15:13:04 följande:
    Jag är så nöjd. :) Vilka tyckte du var snyggast och vad ska jag ha till? *nyfiken på Freddans smak*
    Nu kommer jag inte ihåg hur de specifikt såg ut mer än att det var skor i min smak. Men en lite mer strikt klänning funkar alltid för mig. Inget sånt där sladdrande tyg bara. Figursytt ska det vara.
  • Sven Justus
    Sven Justus skrev 2010-12-15 15:16:15 följande:
    Nu kommer jag inte ihåg hur de specifikt såg ut mer än att det var skor i min smak. Men en lite mer strikt klänning funkar alltid för mig. Inget sånt där sladdrande tyg bara. Figursytt ska det vara.
    Viktigare är att du har rätt nylon till... :) Nylonet är viktigast av allt.. ;)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 15:26:49 följande:
    Jag har köpt en assnygg svart helt strikt klänning, sitter som påmålad, med en snygg puffärm. Tror det blir snyggt med bägge skorna till, kanske ett rött skärp om jag har de röda....*drömmer*

Kul att vi pratar lite om mina intressen ibland......*skrattar*
    Och även då håret en ngn slags stram uppsättning. Då blir jag medgörlig.. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 15:28:01 följande:
    Hahahahahahaa.......ditt pervo.

Vad gjorde Maran? Var hon skämmig?
    Vaddå? VAd är det som är perverst med nylon?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 15:35:12 följande:
    Det är inte nylonte som är perverst, det är din.......sliskiga fascination av det.......
    Aha, då är jag med. Alla var vi våra turn-on's. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 16:18:32 följande:
    Mmm.......

Berätta vad det var Maran gjorde nu.
    Det var liksom inte den vanliga avslappnade Mariaohn som har gott om självdistans som verkar ta saker med en nypa salt, snarare tvärtom. Skit i det, svårt att förklara. Hon förstår säkert bättre vad jag menar.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-12-15 16:23:37 följande:
    Du har precis mött hennes alter ego. *flinar* Var det lite otäckt? Hon har nog glömt ta medicinen idag.....
    Ja, lite läskigt var det det för innan jag såg att det var hon som skrivit inläggen så trodde jag det var nån av de vanliga onyanserade tonårsbrudarna som skrivit.
  • Sven Justus
    Naoko skrev 2010-12-15 16:23:56 följande:
    Sammanfattning: justus har inte sett vår Mara så mycket utanför tråden
    Jag har inte sett ngn från det här forumet i ngn annan miljö än just här. Möjligtvis med undantag för min fru, om hon nu har ett konto här eller inte.
  • Sven Justus
    Sven Justus skrev 2010-12-15 16:26:24 följande:
    Jag har inte sett ngn från det här forumet i ngn annan miljö än just här. Möjligtvis med undantag för min fru, om hon nu har ett konto här eller inte.
    Same same...fast i den här tråden hänger inte min fru iaf. Det r jag rätt säker på.
Svar på tråden The return of the Lolilla