Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Någon av er begåvade mammor som testat denna berömda 5-minutersmetod? Jag testade den på Ville igårkväll och jag gav upp efter fyra minuter och då var Ville så förtvivlad att han behövde 45 minuter för att kunna somna in.

Hur lyckas man?

• Sven Justus
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 08:35:39 följande:
    Eira har nästan alltid varirt knepig med sömnen i perioder har det varit riktigt tufft har inget råd på att lyckas vi har nu typ fri sovning eller vad man kan kalla det. Hon får sova när det funkar för henne. Damen är nu 2 ½ och sövningen inför natten kan ta över en timme men nu utan gråt och bråk.
    Ville sover relativt bra på natten och har absolut inga problem att somna in och det tar aldrig mer en 30 minuter innan han sover djupt. Men jag inbillar att om han kan somna själv så sover han ännu bättre på natten.
  • Sven Justus
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-12 11:51:46 följande:
    Håller med om att det nog är inbillning. Mitt tips är har du inga problem så ska inte några pga inbillning.
    Fast problem har jag, annars skulle jag inte testa. Alla hans uppvak beror helt klart på att han vill att antingen mamma eller pappa ska vara där. Om han då kan somna själv utan så tror jag att en stor del av det problemet är löst.
  • Sven Justus

Nu har ett jävla sopskaft beskyllt mig för att vara svagbegåvad i en annan tråd om fem-minutersmetoden. Frågan är hur länge jag ska vara trevlig mot henne.

• Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-20 10:41:31 följande:
    Sugen på lite svampstuvning?
    Med lite nerklippt krasse?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-20 10:43:24 följande:
    Låter gott.
    Och kanske toppa upp med lite smulad ost?Om det nu finns i lager...
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2011-01-20 10:47:41 följande:
    Nu tycker jag ni är äckliga Kräks
    Japp! Så innåt helvetes äckliga faktiskt.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2011-01-20 10:49:34 följande:
    de är väll ända ditt jobb ...
    Vaddå mitt jobb?
Svar på tråden The return of the Lolilla