• M C

The return of the Lolilla

{#lang_emotions_heart}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

*frust*
    Ahaaaa, jag dööööör!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag har så svårt att fokusera på det roliga, mini är jättegnällig och hänger i min tröja.

• M C
    psychocandy skrev 2010-03-01 17:55:17 följande:
    Jag vill ha in den här i trådstarten. och att de kan orsaka kramp i baguette med honomsom de använder för att vara en liten spricka och stoppa tik i vår trådsom endast var på frukt motverka sitt lokala snabbköp i chokladsås och ringar ananas att suga dina bröstvårtoroch såg att onanera till någontingDU TRÄ!MED CHOKLADSÅS!droppa bakom honom som en sorglig sång
    Vill och vill, inga långa TS har jag ju sagt!
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-01 18:45:49 följande:
    Hej.  
    Hej bjotiföll, har du läst tutt-tråden?
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-01 19:09:57 följande:
    Jag funderar på att leka lite med min symaskin!
    Eller så läser du tutttråden.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-01 19:13:37 följande:
    Vad syr du?
    Jag som tycker en symaskin står och är så vacker i sitt hörn! Går den att använda med?
  • M C

Jag sydde mina egna kläder genom hela grundskolan. Inte förens jag var över 15 och kunde köpa egna kläder för egna pengar började riktiga byxor få fotfäste. Jag räknar inte jeans med resårmidja som riktiga byxor i en tidsera då Levisar var de enda som existerade.

O så finns det folk som tycker jag haft en normal uppväxt. *pjfft*

• M C

Poängen med gnället var att den är väldigt fin i sitt hörn, tänker inte sy en lapp eller byxa till i resten av mitt liv.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 19:24:15 följande:
    Fy fan vad jag är arg!!
    Nej men usch! Berätta varför!
Svar på tråden The return of the Lolilla