-
Ha. ha. ha.lokisse skrev 2010-03-02 15:37:32 följande:är gah en förkortnig för nagot *mycke nyfiken*
-
En bra början!Hercule skrev 2010-03-02 16:52:47 följande:Hemma, jag hoppas morgondagen blir bättre. Jag hade ett långt samtal med min chef om vad jag egentligen vill jobba med för att man inte ska må dåligt av att gå tilll jobbet blablabla, så jag ska fundera igenom det till imorgon för vi ta ett nytt samtal då
-
Nahaaaw, stackars gullefjun!2timearound skrev 2010-03-02 16:50:18 följande:Shit. Herregud. Tydligen blir man en sol i sitt eget universum efter att man fått barn. Nån glömde berätta detta för mig. Fatta vad mycket irritation jag har gått miste om?!
-
Jag ska förmodligen till Uppsala imorgon. Trevligt va?
Ska köra morsan till sjukhuset. Många timmar i bil med henne blir det.
Överlevnadsstrategin är under överseende.
-
Bra idéer allihop. Men jag kör, hon ska till doktorn och mp3n sitter i mobilen. Har tänk lyssna om hon sover, ni ska inte tro att jag får lyssna när hon är vaken. Det är ju förolämpande. Då kan jag ju inte lyssna på hennes haranger.lokisse skrev 2010-03-02 17:23:10 följande:kan man kanske peta i nubbar i mamma sa hon sover söt hela vägen??lokisse skrev 2010-03-02 17:05:57 följande:Jazza skrev 2010-03-02 17:19:55 följande:Synd man inte får köra med ens liiite nubbe i kroppenmp3 och hörselkapor?
-
Med lätt oro i magen vaknade jag till denna underbara dag. Jag åsåg hur gubben struttade runt och klädde på sig och tänkte att "snart kommer hon inklampande". Jag tom sa till honom att han inte fick gå förrens hon kommit så han kunde hindra henne från att klampa rakt in utan att ens säga "hej".
När gubben kommer upp till vardagsrummet säger han högt till mig "Hon sitter på tåget, hon ringer sen. Du fick ett SMS".
Jag somnade om på stubben och sov nästan över.
Idag blir en bra dag, ingen har ringt om nåt vik, jag ska titta på avatar och sticka och sen ska jag spela HL.
*kram* på er mina underbara tokstollar! Ja, även du Jazza.
-
Uffa, fy va läskigt!2timearound skrev 2010-03-03 13:46:46 följande:Hon var ledig idag, men kom precis till butiken förr att låna muggen på väg hem. Jag såg henne genom fönstret och gick för att hjälpa henne med dörren, hon hade rullatorn och när jag kommer runt hörnet ligger hon på marken helt väck. Skitläskigt. Hon slog huvudet i ett betongfundament och sen i marken.
Hoppas det gick bra. -
-
Jag har varit hos frisören. Innan - tant. Efter - popoffer.lokisse skrev 2010-03-03 14:15:01 följande:fattar inte...
-
Tack! Jag är nöjd, det är snorkort på sidorna.Jazza skrev 2010-03-03 14:19:22 följande:den är asfin
Man ser skalpen. Får se om jag rakar nästa gång, men jag tror inte det. Så snygg så jag kommer undan med det är jag inte.