Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

Men vad är det som får folk att vara anonyma i vissa typer av inlägg?! Som i snorretråden, varför måste man vara anonym när man säger "jag tycker att det låter sjukt, min man skulle aldrig göra så om jag inte var med på det"? 

• Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 21:46:02 följande:

God kväll.

Är det värt att läsa tillbaka?

Jazza satte in en pinupbild av Morgan Alling till dig. 
  • Gullan från Arkadien
    Mariohn skrev 2010-10-28 09:20:40 följande:
    Ok detta hände nyss.... Jag kände mig utstirrad här vid datorn så jag vände mig om bara för att upptäcka två jävla byfånar som står INNE I MIN TRÄDGÅRD och stirrar in i vardagsrummet genom kupade händer. Jag höll på att pinka ner mig av skräck. En gubbe och en tant...ni vet sånadär med mössa som sitter ovanför öronen och bergis skulle köpa regnrock till sin terrier om de hade en...

Hur som helst hoppar jag upp, slänger på mig mjukisbyxorna och far ut...Följande konversation äger rum

- Vem är ni och vad i hela fridens namn tror ni att ni sysslar med??

- Va e de po tavlårna?

- Vad det är på tavlorna?? Är det vad ni har att säga om att ni gör olaga intrång och står och stirrar in genom mitt fönster på morgonen? Snälla ni det är inte ok det förstår ni väl?

- *surt* Jamen vi tjenner faktist dom som bodde här innan så vi har rett te å veda vim som bor haur nu å haur ni haur de!!!  

- Det spelar ingen som helst roll. JAG bor här nu med mitt barn och min man, jag heter Marion och ni är välkomna att ringa på dörren på framsidan om det är något ni vill veta men min trädgård ger ni fan i att uppehålla er i annars avhyser jag er med våld. Försvinn härifrån omedelbart.

- Jajamen vi har sitt hur har ser ud innan å vi har rett te å veda vim såm flyttar in de måste du begriba

- Marsch pannkaka innan jag hjälper er på traven vuxna människor!!!

Vad är det för fel i huvudet på folk???  
    Mycket banjospel på din nya bostadsort?
  • Gullan från Arkadien
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 13:37:21 följande:
    Är inte heller vidare förtjust i mitt namn, har aldrig eg varit det.
    Vad är det för fel på att heta Elfride?
  • Gullan från Arkadien

Jag är faktsikt inte heller så överförtjust i mitt namn, jag tänker att någon med det namnet måste vara rätt jobbig och ivägen.

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-10-28 13:45:22 följande:
    Jag tycker att ni ALLA har så ordentliga och präktiga namn liksom. Alla. Bara jag som låter som en fransk slyna liksom
    Du kan byta namn. Hildur skulle passa dig!
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-10-29 11:52:48 följande:
    och innan hävdade jag att hon var marry poppins vilket hon inte var helt lycklig med ;)
    Vam var det jag var då? Jag kände inte igen henne heller! *obildad*
Svar på tråden The return of the Lolilla