Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

Vad är det för fel på kommunistkollektiv?

• Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-11-04 11:56:12 följande:
    Nu vet jag inte om kommunistkollektiv är ett korrekt ord, men jag skulle säga att det är ganska många fel..
    Varför skulle inte kommunistkollektiv vara ett korrekt ord?
  • Gullan från Arkadien

Sven Justus skrev 2010-11-04 12:04:22 följande:
    Jovisst är ordet korrekt som sådant, jag var tveksam om det är en vedertagen definition helt enkelt. Men iofs bebos kollektiv för det mesta av vänsterpatrask (om vi nu inte räknar in det klassiska studentboendet) så ordet kommunistkollektiv kanske visst är korrekt! :)
    Måste en sammansättning verkligen vara vedertagen? Ett kollektiv bestående av kommunister är rimligtvis ett kommunistkollektiv. För övrigt är det ju inget som säger att vänsterpatrask måste vara kommunister även om det nu hade varit så att kollektiv mestadels bestod av vänsterpatrask.

• Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-11-04 14:20:26 följande:
    jag tycker inte ens att det behövs mer inhägnade omraden jag tror att dom flesta som skafat hund och bor i stan har missat vad en hund behöver.
    en hund behöver ett "jobb" för att ma bra den behöver mer aktivitet än att bara ga ut och promenera och fanga pinnar.
    minst tva dagar i veckan behöver den riktig mental träning allt fran hund sportarter av typen hunddans till lydnad eller vall träning. det gäller även pytte hundarna dom behöver ett aktivt liv och det är det inte att vara acesoar i en väska. 
    Och ändå vill du förvägra de stackars hundarna nöjet att springa fram till folk och barnvagnar ... Sadist!
  • Gullan från Arkadien
    lokisse skrev 2010-11-04 19:26:14 följande:
    med en rova?
    Var det du? Usch vad jag floppade där  
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-04 19:37:43 följande:
    *suck*

Ja, om jag var asfull och inte hade knullat på ett år. Då jävlar skulle jag knulla med freddan så han inte visste vilken dag det var. Jag kanske skulle ta den i munnen också, men det beror på om jag hade blivit nykter under knullandet eller inte. *äcklig* 

Annars inte. Men jag skulle gärna festa med honom. Jag tror han skulle släppa loss med mig. 

Hur bär man sig åt för att knulla baklänges förresten? *oerfaren*
  • Gullan från Arkadien

Jag blir lite irriterad om mannen mest är intresserad av min njutning. 

• Gullan från Arkadien

Lika intresserad är ok, mest intresserad gör att jag känner mig som en kontrollpanel. 

• Gullan från Arkadien
    Jazza skrev 2010-11-04 22:00:27 följande:
    Hej! Imorgon är det intervju nr 2 Håll tummarna, annars dödar jag er! Jag är nytränad, nyduschad och dricker te i soffan. Skall hänga lite med min morsa, som är här och barnvaktar.
    *håller tummarna så att de vitnar* 
Svar på tråden The return of the Lolilla