Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Midka skrev 2011-01-21 12:43:06 följande:
    Då måste jag fråga. Hur är det med plastbröst? Jag menar de man opererar in.... Är det avtändande, mer tändande eller som vilken patte som helst?  

Jag har funderat på att utvidga mina en aning men jag vill ju inte hamna i facket "absolut går bort pga plast". Nu är det inte dagsaktuellt precis men en liten hjälp i naturens riktning skulle inte göra saken sämre om man säger så..... 
    Jag har ingen större erfarenhet av plastbröst så det kan jag inte uttala mig om. Den enda invändning jag har är möjligtvis att det inte är estetiskt upphetsande vid ryggläge.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2011-01-21 15:29:34 följande:
    Pancis är grov i mun  Det klär henne *gillar jättemycket* Ni andra däremot
    På vilket sät tär hon grov i mun? VAd har jag missat?
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2011-01-24 17:09:53 följande:
    Njae, jag knullade igår.... Det var ett lagom söndagsknull, lite småsvettigt och halt. Som det skall vara en söndag. Själv, då?
    Grattis! För egen del blev det absolut inget knullande i helgen.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2011-01-24 17:18:41 följande:
    Jag knullade i lördags.
    Grattis till dig också!
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2011-01-24 17:24:31 följande:
    Varför?
    Vi hade ett knull på gång, men Ville ville kolla på, så då kände jag att lusten frösvann. Resten av helgen hade vi in tid.
  • Sven Justus
    Jazza skrev 2011-01-24 17:27:27 följande:
    Inget lås på dörren?
    och använd inte tidsbrist som en anledning att inte knulla. No such thing, mister!
    Nej, jag vet att tidsbrist inte är ett giltigt skäl för uteblivet knullande. Men helgen var kort och så många andra saker intressanta saker skulle hinnas med. Men är det ok om vi knullar två gånger den här veckan istället? :)
Svar på tråden The return of the Lolilla