Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Zchimla skrev 2010-11-22 19:11:15 följande:
    Midka skrev 2010-11-22 19:02:15 följande:
    Mja... han brukar behöva några omstarter innan han börjar jobba...
    Kaffe??
  • Midka
    2timearound skrev 2010-11-28 18:53:30 följande:
    Hoppas ni har en mysig första advent
    *skratt*
    Jag jobbade 10 timmar igår så jag är lite trött idag = städning....  Oskyldig    Kräks  mensen är på intåg =   Lillemannen hostar så han kräktes igår kväll = vi måste städa idag ..... tja, en helt vanlig söndag...  men vi fick en trevlig glöggstund med ost och pepparkakor så jag är  Solig . Fick i alla fall fram staken med adventsljusen i sista stund. *stolt*
  • Midka
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-29 17:30:01 följande:
    Eller ha i soppan. Det spelar egentligen ingen roll för det blev ingen soppa. När jag kom hem kände jag mig hyfsat pigg, skulle bara sätta mig och vila lite ... sedan somnade jag och vaknade för en halvtimme sedan. 
    Hoppas du kryar på dig!
  • Midka
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-29 18:40:20 följande:
    Tja smulor!
    Är du tankeläsare? Vi har bakat 32 lussebullar men det återstår bara smulor. Jag undrar varför.... Jag brukar normalt inte äta mer än en bulle per tillfälle men idag har det gått virus i bullarna. Jag kan inte sluta! Lilleman är sjuk så han lever på lussebullar just nu.  
  • Midka

God middag! Hemma med lilleman som hostar. Och hostar. Och hostar. Och hostar.... jag tror ni fattar vad jag menar. Som tur är så har han lite lagom med feber så han ligger mest framför tvn. *phu*

• Midka
    lokisse skrev 2010-11-30 11:50:08 följande:
    uch jsg fsr slltid panik av hosta och feber i kombination. jag hade som liten minsyt en lungeninflamation per ar oftast tva och malin har haft en dubelsidig när hon var runt halvaret.

Vi har astma i släkten så jag är inte så orolig. En förkylning blir alltid "värre" med hostan. Bricanlyen står på armslängd avstånd... Men det blir så jobbigt för honom, förstås. Hela kroppen rister av hostan. Som tur är har han sovit ganska ok inatt. Idag är han lite piggare. Lite  
  • Midka
    lokisse skrev 2010-11-30 10:24:53 följande:
    godmorgon mina barn är gnälliga och har feber. dom blev vacinerade i gar. mopsen far alltid feber da och tydligen far lillamopsiplopsi det med. jag har legat med en liten feberhet 4 manadesrs mopsbäbi pa bröstet i natt och "sovigt"
    Hur är det med dina små idag?
  • Midka
    Jazza skrev 2010-12-13 20:03:48 följande:
    Gud, jag somnade just, framför datorn..... Helt galet sov lite dåligt inatt, vaknade i snorottan och har haft fullt upp, hela dagen.... Skall lägga mig ner, nu, iaf.
    Imorgon skall jag och S på besök på den avdelning hon skall börja på, efter vi lämnat E Blir spännande att se hur hon reagerar.

Hoppas alla mår bra, jag återkommer snart, med full kraft!
    Sov, människa!
  • Midka
    lokisse skrev 2010-12-21 21:07:49 följande:
    vad ger man till sin mormor?
    Är hon snäll? Då kan du ge en presentcheck på fotmassage.
    Om inte vad sägs om... arsenik?    
Svar på tråden The return of the Lolilla