Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-05-02 20:11:16 följande:
    Den här har jag aldrig tidigare lyssnat på nykter (nostalgisk): 
    ">

" target="_blank">

Hysteriskt kul! Älgen slår det mesta... Dessutom såg han lite blöt ut vid knäna när han satt i fotöljen... *asg*
  • Midka
    Jazza skrev 2010-05-02 20:47:41 följande:
    Vad är det på den?
    En liten väktare kanske...?
  • Midka
    Vik hädan skrev 2010-05-03 07:58:10 följande:
    Har man rätt att vara elak och säga rakt ut att "du är ful och äcklig och jag äcklas av tanken på att vi knullat, jag vill inte ha något mer att göra med dig, du är dessutom tragisk och borde skaffa dig ett liv"?Uppbrottet var hans fel. Jag var alltid underbar.
    Det är väl inte att vara elak...? Bara ärlig?
    Ärlighet vara längst har min mamma lärt mig... {#lang_emotions_innocent}
  • Midka
    Jazza skrev 2010-05-16 17:30:55 följande:
    Nu har S fått vattkoppor.... Blir en intressant vecka, som uppladdning för lördag....
    Åh! Jag hade gärna bjudit in er men man ska inte söka sjukdom har någon klok människa sagt = alltså inte jag...

Lilleman har inte haft det än men han är bara 5 ( 6 iår) så man ska nog inte ha så brottom...
  • Midka
    2timearound skrev 2010-05-16 13:15:04 följande:
    Ja, alltså...... vi började med anti pasti med en fantastisk Amarone. Det åt vi medans vi stod och roddade med resten, vi hade det på köksön och bara gick och smuttade. Nästan bästa stunden på hela middagen. Sen åt vi crostini med en supergod kronärtskocksröra och lite tomat och ruccolasallad. Fortsatte med amaronen. Vi spelade italiensk musik och låtsades att vi var i Italien. Det gick ganska bra med tanke på vädret igår. Efter crostinin bytte vi om och dukade bordet. Sen satte vi oss med jordärtskockssoppa och grillade pilgrimsmusslor. Till det drack vi vitt, tyvärr franskt, för det fanns inget italienskt som passade. Efter det fortsatte vi med hemgjord gnocchi (gott!) slungad med sparis och parmesan. Också där lite tomat och ruccola. Sen blev det dags för carni, som var saltimbocca och en stor grönsallad för mig. De andra åt risotto till men jag har faktiskt en gräns! Jag hade gjort vanlijpannacotta smaksatt med bl a stjärnanis och en päronkompott till dessert. Den gick ner men sen var det lite motigt. Vi avslutade med en enkel espresso och så självklart; Bacchi! Jag är fortfarande mätt och lite svullen. Ser lite grisaktig ut, men det var det värt!
    Shit pomfritt vad sugen jag blev på pannacotta.... Ska ha mens så det är lite extra infekterat i sött-tarmen skulle man kunna säga...  {#lang_emotions_undecided}
  • Midka
    Lady Macbeth skrev 2010-08-20 18:00:10 följande:
    När jag ger katten mat så brukar jag föreställa mig hur den känns i munnen. Så jag tänker mig något sådär lite svampigt och halvsegt ... som dålig kalops! Kräks
    Men prova då istället för att undra!

Kräks 

• Midka
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 14:44:58 följande:
    Jag älskar ditt nick! Varje gång du är "sist" med ett inlägg i en tråd så blir den tråden typ 1,5 cm hög i listan i mina favoriter och jag äääälskar det. Tänka att du kan dominera på ett så enkelt sätt..

• Midka
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 21:39:01 följande:
    Nej detta är inte humor för alla übernördig metal humor typ, så fantastiskt kul enligt mig.

">

" target="_blank">

Kanske inte helt uppskattad i religonstrådar men .......    *ASG*
  • Midka
    2timearound skrev 2010-10-09 12:54:25 följande:
    Jag är INTE nöjd..........Skrikandes

Precis tvättat och fixat håret så ser jag att något blänker till. Två (2) kritvita hårstrån hittar jag i hårbotten. 

VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?!  
    Är det en retorisk fråga?   Känns inte riktigt säkert här att uppfatta det på något annat sätt...  
  • Midka
    2timearound skrev 2010-10-09 13:19:48 följande:
    Jag tonade det ju förfan för 1 månad sen. Skrikandes 
    Varpå man försiktigt funderar på om du a) har haft det lite jobbigt sista månaden, eller b) var det en duktig person som tonade det....  

*duckar för eventuella disktrasor som kan täknas komma flygande* 
Svar på tråden The return of the Lolilla